Jajajaja, skit också...Försök inte! Det är supersomrigt och inte en gnutta jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajajaja, skit också...Försök inte! Det är supersomrigt och inte en gnutta jul
Tack för ett utförligt svar!Riktiga Isofrane (som det orangea ovan) finns här: http://isofrane.com/
Ett ganska bra och mycket billigare alternativ är Borealis knockoff version: https://www.borealiswatch.com/store/watch-straps/
Det vita på bilderna ovan köpte jag på K&S här på forumet från @TorNet
Rolex magasinet som finns hos autoriserade handlarna. Just denna utgåva handlar till 80% om just explorer.Är det rolex katalogen eller en speciell för Explorer?
Bra eller anus
Bra eller anus
Im mitt tycke så försvinner lite av det originella med Exp 2an med den bezeln.Bra eller anus
Anus, gillar inte svarta ringen :/Bra eller anus
Bra om den blir 40mm och visarna slutar gå på steroider.Bra eller anus
Försvinner ju hela charmen med den klockanBra om den blir 40mm och visarna slutar gå på steroider.
Bär min regelbundet, det är favoriten i min lilla samling. Haft min snart två år och börjar bli härligt ”sliten”.Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Är det någon i tråden som haft sin länge och bär den regelbundet utan att vara OWG? Jag tror inte storleken är något bekymmer i sig, men jag undrar hur den är att bära dag ut och dag in.
Peace out
Bra eller anus
I must get me one of these...Äntligen är jag med i klubben!
Kör på!I must get me one of these...
Bra eller anus
JappÄr det RPR?
De brukar ha någorlunda rätt men den här känns sådär..
Den bilden är dock två år gammal,så tvivlar på att det skulle bli verklighetÄr det RPR?
De brukar ha någorlunda rätt men den här känns sådär..
Jag som är generellt okunnig. Vad står RPR för?Om det kommer ett uppdaterat 3287-verk så gör de säkert någon typ av förändring. Men jag är inte säker på den där keramiska bezeln. Kanske nått subtilare, som streck ist för prickar mellan siffrorna på bezeln eller något sånt.
Edit: @Richie svarar ovan men utan multicitat!
Det låter mer troligt, jaOm det kommer ett uppdaterat 3287-verk så gör de säkert någon typ av förändring. Men jag är inte säker på den där keramiska bezeln. Kanske nått subtilare, som streck ist för prickar mellan siffrorna på bezeln eller något sånt.
Edit: @Richie svarar ovan men utan multicitat!
Ursäkta sent svar, missade frågan.Tack för ett utförligt svar!
Är det orangea 20 mm? Kan inte hitta något på borealis som är 21mm.
Anus.Bra eller anus
Jag som är generellt okunnig. Vad står RPR för?
Är i princip owg med min, den är alltid på ibland kan man ha ett svagt ögonblick där man känner att den känns lite stor men det brukar snart gå över Har haft den i 3 år snart och har inga planer på att byta.Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Är det någon i tråden som haft sin länge och bär den regelbundet utan att vara OWG? Jag tror inte storleken är något bekymmer i sig, men jag undrar hur den är att bära dag ut och dag in.
Peace out
Är inge owg men kört nästan uteslutande med min 216570 under hela dec. Funkar finfint, det är en fantastisk klocka.Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Peace out