• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Jag har inte använt annat än min 216570 sen jag köpte den för tre månader sen. Enda jag skulle ändra på den är lugmåttet. Jobbigt att hitta band och dylikt som är 21mm. Är man inte mycket för att byta från länken är den dock perfekt.

Har inte haft på den svarta än nä. Var mest sugen på den vita så den får vara kvar på ett tag till, men extremt kul att kunna byta tavla och få en helt "ny" klocka!

Sjysst sätt att ha tillgång till båda varianterna om man inte kan bestämma sig! Dock får man stå ut med att vara utan den under bytet. Min AD sa ca 2 veckor men de måste skicka iväg klockan.

BBDE779B-A293-419A-A75F-186058F6EEA3.jpeg

Ja, men det är nog bara för oss som bor i Göteborg. Bergströms var tydligen tvungna att skicka ner den till sin butik i Malmö då de inte har urmakare I Sveriges näst största stad.. :banghead:
Då skulle jag aldrig lite på när dem säger 2 veckor.
Jag lämnade in min Tudor BB för garantiärende och den var borta i 14 veckor :p

Då skulle jag aldrig lite på när dem säger 2 veckor.
Jag lämnade in min Tudor BB för garantiärende och den var borta i 14 veckor :p
Uff. Ja, det blir nog att lämna in det på nåt ställe där de kan göra det medan jag väntar istället. Fast de andra klockorna blir nog glada om explorern är borta ett tag då de isåfall får en chans att bli burna!

Tillbaka
Topp