Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Imo så vinner den vita solklart saknar min väldigt ofta.Bytte tillbaka till original, frågan är om jag inte gillar vit bättre.
Det är min känsla också just nu. Du får ta tag i saken, det gjorde jag. Ägde en 216570 för många år sedan och sålde den alldeles för snabbt.Imo så vinner den vita solklart saknar min väldigt ofta.
Grymt snyggt att du till och med fick med kronan i glaset!Godnatt tråden
Härlig bild. Snyggt fångat.Godnatt tråden
Såklart vitt är bättre. På 16750 passar svart bättreBytte tillbaka till original, frågan är om jag inte gillar vit bättre.
Håller med
Den vita tavlan gör sig riktigt bra!
Är också ute efter en winder, rekommenderar du den du har?Lite rotation
Ja, enkel konstruktion som både är lätt att använda och placera. Gillar att den är tyst, har den i sovrummet.Är också ute efter en winder, rekommenderar du den du har?
Vart har du inhandlat den?Ja, enkel konstruktion som både är lätt att använda och placera. Gillar att den är tyst, har den i sovrummet.
Ärligt talat har jag haft svårt att se tjusningen med de vita tavlorna. Ända tills nu – de här bilderna har fått mig att se ljusetFrån gårdagen.
Köpte begagnad. Kommer skaffa en till, funderar på att beställa här: https://www.klockgiganten.se/marken/becoVart har du inhandlat den?
Tack, ska kika liteKöpte begagnad. Kommer skaffa en till, funderar på att beställa här: https://www.klockgiganten.se/marken/beco
Tack så mycket! Kul att kunna "hjälpa till" Har båda tavlorna, svart är bra men vit vinner alla dagar.Ärligt talat har jag haft svårt att se tjusningen med de vita tavlorna. Ända tills nu – de här bilderna har fått mig att se ljuset
(@-RI- Det var nog egentligen din sista wrist shot som var avgörande... Oavsett, schyssta bilder!)
håller med, vit är snyggast, men vad kostar svart tavla att köpa till? har hört något om att visarna också måste bytas?Tack så mycket! Kul att kunna "hjälpa till" Har båda tavlorna, svart är bra men vit vinner alla dagar.
Lite oklart då jag fick med båda vid köp. Det stämmer, den svarta tavlan har silvriga visare och den vita har svarta. Skulle säkert se kul ut med svarta visare på svart tavla men oerhört opraktiskthåller med, vit är snyggast, men vad kostar svart tavla att köpa till? har hört något om att visarna också måste bytas?
Aha okej får se om det kanske blir en svart tavla till min exp2 framöverLite oklart då jag fick med båda vid köp. Det stämmer, den svarta tavlan har silvriga visare och den vita har svarta. Skulle säkert se kul ut med svarta visare på svart tavla men oerhört opraktiskt
Kommer nog eventuellt släppa vidare min då den bara kommer bli liggandes troligtvis. Kan skicka ett PM när/om den får gåAha okej får se om det kanske blir en svart tavla till min exp2 framöver
Mycket mycket klokt beslutFyller på med några bilder. I ett svagt ögonblick fick jag för mig att byta bort denna. Vet att jag skulle ångra det så nu stannar den förhoppningsvis en stund.