JoeBravoe
Silver
Alla dessa val man ställs inför... köpa båda eller bara ena.Test av Explorer 2
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla dessa val man ställs inför... köpa båda eller bara ena.Test av Explorer 2
![]()
![]()
![]()
Jag gör det enkelt för dig, den vitaTest av Explorer 2
![]()
![]()
![]()
Då säge jag svartJag gör det enkelt för dig, den vita
Nej nej nej, helt felDå säge jag svart![]()
Båda är ju så Snygga.Alla dessa val man ställs inför... köpa båda eller bara ena.![]()
Grattis och välkommen i Explorer klubben broderFörsta bild. Köpt efter en dejt med den eminente @Smack för en stund sen.![]()
Stort tack! Blir mer nöjd för varje dag som går.Grattis och välkommen i Explorer klubben broder
Förstår det, jag har haft 8 Rollar och denna är den enda som stannat...Stort tack! Blir mer nöjd för varje dag som går.
![]()
Kärlek vid första armkontakten...Första gången jag såg klockan tyckte jag den svarta såg lite "meh" ut och den vita tyckte jag var rentav ful. Men ju mer jag ser dem, i synnerhet den vita, desto mer tycker jag om dem. Nu, efter att jag fick prova en samma dag som jag köpte min milgauss, är jag nästan besatt av den vita!
Är explorer 2 lite dålig på första intryck eller var det kärlek vid första ögonkastet för er?
![]()
Grattis! Den svarta är inte dum allsKärlek vid första armkontakten...
Edit: kastar in en bild också
![]()
Tack, ja, jag gillar den svarta, får liksom ett annat djup och visarna flyter som på 1655Grattis! Den svarta är inte dum alls![]()
Blir tokig på detta ur, lusläst hela tråden och förälskat mig i klockan men när jag väl testade den på Krons idag blev jag osäker om jag ändå ska gå på suben jag köar på... tror jag måste gå och testa Explorer 2 imorgon igen
Kan inte ni lyckliga ägare bomba på med lite bilder så kanske jag får lite ny inspiration?![]()
Ägt en 16570 innan och 216570 bärs bra mycket större än tidigare modellGoddag!
Står i färd med att avsluta min utbildning och tänkte att istället för att köpa någon vräkig (höhö) 'examensring' köpa en 216570, vit tavla då såklart. Tråden gör en inte mindre sugen, kan jag säga
Är dock lite orolig över storleken, är det någon som sett en jämförelse mellan 40 och 42 och kan uttala sig om den känns mycket större?
Goddag!
Står i färd med att avsluta min utbildning och tänkte att istället för att köpa någon vräkig (höhö) 'examensring' köpa en 216570, vit tavla då såklart. Tråden gör en inte mindre sugen, kan jag säga
Är dock lite orolig över storleken, är det någon som sett en jämförelse mellan 40 och 42 och kan uttala sig om den känns mycket större?
Den nya är ju så mycket snyggare!
Rätt bra jämförelsevideo. Totalt sett så är det ju ingen hög klocka så jag tycker den upplevs mindre (än andra 40 och 42-klockor)
Tycker oxå det. Nya är ju en rejäl upphottning. Extra tydligt där.Den nya är ju så mycket snyggare!
Hade bara varit svart![]()
Smaken är som baken...Tycker oxå det. Nya är ju en rejäl upphottning. Extra tydligt där.
Svarta duger oxå. Men smygtittade i facit och vita är tydligen snyggast ändå.![]()