Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart hörde du det? Jag kollade med Nymans och dom hade iafl lång väntetid.Härligt, grattis! Vad jag har hört så har det väl lugnat sig något med väntetiderna, jämfört med tidigare, så du bör absolut få tag i en det här året![]()
Jaha, köat länge?Hmm, ok! När jag var inne på Bergströms så de att det har lugnat sig lite. Inte lika många handpenningar längre och därmed inte lika lång väntetid som innan. Men det är väl olika och ibland en tillfällighet hos någon AD kan jag tänka mig. Jag har en BLNR i slutet av veckan i alla fall
Känner ni någon som är ute efter en fin Chronomat 44 kan ni ju tipsa om min som ligger ute till försäljning...
Tack! Köat länge har jag inte gjort. Däremot har jag suktat lite för länge. Fick tag i en begagnad till bra prisJaha, köat länge?
Bra val av klocka![]()
Har du provat?Batman är riktigt najs- personligen är Rolex 40mm aningen för små....en 42mm hade varit klockren!![]()
Spännande.. Vilken Rolex känns perfekt för dig? Eller blir det Breitling?Japp- har testat och ägt den- men inte riktigt den size jag önskar!![]()
F@n vad skoj!! Gratulerar.Efter någon vecka med den här runt handleden varje dag kan jag bara instämma med att det är en helt fantastisk klocka! Älskar denDefinitivt en keeper!
![]()
Omkrets 19 cmHur breda handleder har ni som bär denna skönhet? Jag är rädd att den ser något för liten ut på mig![]()