• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT 116710 BLNR

RJE

Omega
2-Faktor
Härligt, grattis! Vad jag har hört så har det väl lugnat sig något med väntetiderna, jämfört med tidigare, så du bör absolut få tag i en det här året :)
 
Härligt, grattis! Vad jag har hört så har det väl lugnat sig något med väntetiderna, jämfört med tidigare, så du bör absolut få tag i en det här året :)
Vart hörde du det? Jag kollade med Nymans och dom hade iafl lång väntetid.

(Jag har även kollat med Uret.se och dom hade troligtvis lång väntetid på en BLNR -16 dom med enligt uppgift).
 

RJE

Omega
2-Faktor
Hmm, ok! När jag var inne på Bergströms så de att det har lugnat sig lite. Inte lika många handpenningar längre och därmed inte lika lång väntetid som innan. Men det är väl olika och ibland en tillfällighet hos någon AD kan jag tänka mig. Jag har en BLNR i slutet av veckan i alla fall :)

Känner ni någon som är ute efter en fin Chronomat 44 kan ni ju tipsa om min som ligger ute till försäljning...
 
Hmm, ok! När jag var inne på Bergströms så de att det har lugnat sig lite. Inte lika många handpenningar längre och därmed inte lika lång väntetid som innan. Men det är väl olika och ibland en tillfällighet hos någon AD kan jag tänka mig. Jag har en BLNR i slutet av veckan i alla fall :)

Känner ni någon som är ute efter en fin Chronomat 44 kan ni ju tipsa om min som ligger ute till försäljning...
Jaha, köat länge?
Bra val av klocka :)
 

RJE

Omega
2-Faktor
Efter någon vecka med den här runt handleden varje dag kan jag bara instämma med att det är en helt fantastisk klocka! Älskar den :) Definitivt en keeper!

IMG_20160822_114256.jpg
 
Topp