Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fett ju!Har kompliterat min BLNR med ett Rubber B med blått sträck samt ett Super Jubilee (hur nöjd som helst med det)
![]()
![]()
![]()
Snyggt med jubilee! Funderar också på en sådan till minHar kompliterat min BLNR med ett Rubber B med blått sträck samt ett Super Jubilee (hur nöjd som helst med det)
![]()
![]()
![]()
F@n vad skoj! Bästa betyget ju!Denna recension hjälpte mig i mitt köp av en likadan klocka. Tack!
En högst ovetenskaplig slutsats baserad på erfarenheter från bl.a. forumet är 70% svart och 30% Batman.Hur vanlig/ovanlig tror/anser ni att BLNR varianten är jämfört med t.ex. den helsvarta varianten?
Är det relativt lång väntetid för att det görs färre, eller för att efterfrågan är extra stor på denna klocka?
Tycker att runt 72-76 är ok pris för beg. Sålde min plastade för 78. Torskade såklart lite men gjorde en ny batmanägare nöjdVad är väntetiden på en Batman idag?
Vad är ett okej pris för en begagnad? Hittade en för 79, känns lite för mycket.
Vet ärligt talat inte väntetiden eller om det är någon för tillfället. Folk gillar dock att skriva om den i tid och otid. Närmaste återförsäljare borde kunna ge dig svaretBra skrivet, intressant läsning
Är väntelistor långa på Batman ? Är lite sugen att byta ut min Hublot / Hulk mot en Batman
Den sitter perfekt på mig iaf! Tunnare än många andra 40mm jag testat@David Eriksson Hur upplever du storleken 40 gällande denna klocka? Upplevs den större än andra 40-klockor som du har testat?
GMT:n är jäkligt bekväm. Aningen tunnare case än SubC.Den sitter perfekt på mig iaf! Tunnare än många andra 40mm jag testat![]()
![]()