Riktigt fint med coke-insert, blir till att införskaffa för övrigt en magisk dubbel det dÀra!GMT trÄden ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fint med coke-insert, blir till att införskaffa för övrigt en magisk dubbel det dÀra!GMT trÄden ja
Vet inte riktigt vad du baserar din gissning pĂ„ men ja den Ă€r sĂ„ bra som den ser ut enligt mig. Finns inga keepers.Ăr den sĂ„ bra som den ser ut?
Jag gissar att du inte köpt av AD, om inte, kÀnns det vÀrt de extra slantarna och kan det tom vara en keeper?
Mvh
Jag baserar min gissning pÄ att det Àr YTTERST Fà som fÄtt plocka ut hos AD Àn. Det Àr sÄklart inte omöjligt att du Àr en av dessa. Har du plockat ut den hos AD?Vet inte riktigt vad du baserar din gissning pÄ men ja den Àr sÄ bra som den ser ut enligt mig. Finns inga keepers.
Okej.. Ja den Àr utplockad hos AD och nej det finns inga keepers i mina lÄdor iafJag baserar min gissning pÄ att det Àr YTTERST Fà som fÄtt plocka ut hos AD Àn. Det Àr sÄklart inte omöjligt att du Àr en av dessa. Har du plockat ut den hos AD?
Det Àr klart det finns keepers.
Mvh
Riktigt, riktigt bra. Hade varit kul med en side-by-side bild med jubilée pÄ bÄda för jÀmförelse.GMT trÄden ja
TackRiktigt, riktigt bra. Hade varit kul med en side-by-side bild med jubilée pÄ bÄda för jÀmförelse.
Det finns hopp för denna trÄd trots allt nÀr inte alla hÀr trollar vilt
Du tror inte andra kan ha plockat ut hos AD men du tror att du sjÀlv ska kunna plocka ut tvÄ st pÄ en gÄng?Jag baserar min gissning pÄ att det Àr YTTERST Fà som fÄtt plocka ut hos AD Àn. Det Àr sÄklart inte omöjligt att du Àr en av dessa. Har du plockat ut den hos AD?
Det Àr klart det finns keepers.
Mvh
Ăr det ens lönt att sĂ€tta upp sig i kö pĂ„ en GMT Pepsi eller hur ser tillgĂ„ngen ut i landet?
Tror inte ens dom tar upp folk pĂ„ listor pĂ„ den modellen lĂ€ngre :/Ăr det ens lönt att sĂ€tta upp sig i kö pĂ„ en GMT Pepsi eller hur ser tillgĂ„ngen ut i landet?
Det var lite det jag hade pÄ kÀnnTror inte ens dom tar upp folk pÄ listor pÄ den modellen lÀngre :/
Den dÀr Pepsinere Àr min, jag tappade den precis vid ditt hus förut!Mer bilder och mindre snack sÀger Affe !
TvÄ favoriter helt klart!
Men om jag blev tvungen och vÀlja sÄ Àr valet lÀtt, eller rÀttare sagt enkelt!
Löjligt vackerGlömt bort vilken njutning det Àr att lÄta ljuset leka med insertet
1675 Mark4
VÀldigt smakfullt med Coke! Kanske fÄr byta tillbaka pÄ min. Vilken av dina Gmt Master gillar du bÀst?GMT trÄden ja
16710 har blivit min favorit i lÄdan helt klart !VÀldigt smakfullt med Coke! Kanske fÄr byta tillbaka pÄ min. Vilken av dina Gmt Master gillar du bÀst?
Oldie but goldie!16710 har blivit min favorit i lÄdan helt klart !
Halvoldie men endÄ modern bra kombination för mig!Oldie but goldie!
Fyfan vad obekvÀmt. Dock kanske inte sÄ smart att ha pÄ sig den med tanke pÄ vibrationerna...
Japp, svinkulCyklar berg?