Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dags att sÀlja Pepsin?Favvoklockan atm, kÀnner mycket mer för BLNR Àn pepsin.
NÀra att lÀgga den pÄ transferlistan nu faktiskt, men den fÄr nog stanna ett liiitet tag till ifall det skulle gÄ över. Men Àr sÄ jÀvla sugen att testa en daytona sÄ vettefan alltsÄDags att sÀlja Pepsin?
FörstÄeligt! Om jag var tvungen att vÀlja mellan dem tvÄ, sÄ hade jag valt Daytonan.NÀra att lÀgga den pÄ transferlistan nu faktiskt, men den fÄr nog stanna ett liiitet tag till ifall det skulle gÄ över. Men Àr sÄ jÀvla sugen att testa en daytona sÄ vettefan alltsÄ
Haha tack för den ÄngestvÄgen. FÄr vÀl göra som dig dÄ, me ge mig ett par mÄnader sÄ kan vi teama senFörstÄeligt! Om jag var tvungen att vÀlja mellan dem tvÄ, sÄ hade jag valt Daytonan.
Har dock bÄda, sÄ jag slipper fÄ Ängest över det
LÀngre? Fattar inteHaha tack för den ÄngestvÄgen. FÄr vÀl göra som dig dÄ, me ge mig ett par mÄnader sÄ kan vi teama sen
ps. tur att du inte har kvar 116506 annars hade det tagit lite lÀngre
NÀra att lÀgga den pÄ transferlistan nu faktiskt, men den fÄr nog stanna ett liiitet tag till ifall det skulle gÄ över. Men Àr sÄ jÀvla sugen att testa en daytona sÄ vettefan alltsÄ
Köp en 16700 eller 16710 istÀllet.....SjÀlv Àr man sugen pÄ att testa Pepsi istÀllet för min 116500, mitt bekymmer Àr att jag Àven har 116710ln, hur kul Àr det med 2 GMT
Finns ju 2 vÀldigt prisvÀrda pÄ k&sKöp en 16700 eller 16710 istÀllet.....
LÀngre Àn att par mÄnader som det nog tar att skaffa en 116500. ska jag köpa en 116506 sÄ tar det lite lÀngre att fÄ till finanserna pÄ denLÀngre? Fattar inte
Vad hÀnde med 15202 dÄ? Trodde den va pÄ turHaha tack för den ÄngestvÄgen. FÄr vÀl göra som dig dÄ, me ge mig ett par mÄnader sÄ kan vi teama sen
ps. tur att du inte har kvar 116506 annars hade det tagit lite lÀngre
BÀttre Àn 6-siffrig!
BÄda har sin charm helt klartBÀttre Àn 6-siffrig!
Hehe eller hur!Finns ju 2 vÀldigt prisvÀrda pÄ k&s
Helt klart!BĂ„da har sin charm helt klart
Lite OT nu men (med risk att lÄta som Roffe), den tillsammans med 116500 och 5167 pendlar om förstaplatsen i samma takt som aftonbladets rapportering om vilken regering som ska styra Sverige.Vad hÀnde med 15202 dÄ? Trodde den va pÄ tur
Haha klockren
Den Àr solklart snyggare!Favvoklockan atm, kÀnner mycket mer för BLNR Àn pepsin.
MÄste vara helt olidligt att vara i dina skor.SjÀlv Àr man sugen pÄ att testa Pepsi istÀllet för min 116500, mitt bekymmer Àr att jag Àven har 116710ln, hur kul Àr det med 2 GMT
MĂ„ste vara helt olidligt att vara i dina skor.
KĂ€mpa.
SjÀlv Àr man sugen pÄ att testa Pepsi istÀllet för min 116500, mitt bekymmer Àr att jag Àven har 116710ln, hur kul Àr det med 2 GMT
samma hÀr. ska sÀgas att jag bara sett dom pÄ bild.Favvoklockan atm, kÀnner mycket mer för BLNR Àn pepsin.
Den Àr verkligen Àckligt snygg pÄ bild, upplever du den lika bra nu, som innan du Àgde en?
Var ju lite orolig att jag inte skulle gilla lÀnken, men jag oroade mig i onödan. Tycker att den Àr minst lika bra nu, och kan inte lÄta bli att stanna upp bara för att titta pÄ klockan.Den Àr verkligen Àckligt snygg pÄ bild, upplever du den lika bra nu, som innan du Àgde en?
FÄr jag frÄga hur stora handleder du har?
Och slutligen har du sett nÄgon med "mindre", ~15cm bÀra den/en. Och isÄfall hur sÄg det ut? Ok?
Mvh