• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Favvoklockan atm, kÀnner mycket mer för BLNR Àn pepsin.:)

BLNR.jpg

NÀra att lÀgga den pÄ transferlistan nu faktiskt, men den fÄr nog stanna ett liiitet tag till ifall det skulle gÄ över. Men Àr sÄ jÀvla sugen att testa en daytona sÄ vettefan alltsÄ :banghead:
FörstÄeligt! Om jag var tvungen att vÀlja mellan dem tvÄ, sÄ hade jag valt Daytonan.
Har dock bÄda, sÄ jag slipper fÄ Ängest över det :)

FörstÄeligt! Om jag var tvungen att vÀlja mellan dem tvÄ, sÄ hade jag valt Daytonan.
Har dock bÄda, sÄ jag slipper fÄ Ängest över det :)
Haha tack för den ÄngestvÄgen. FÄr vÀl göra som dig dÄ, me ge mig ett par mÄnader sÄ kan vi teama sen :D

ps. tur att du inte har kvar 116506 annars hade det tagit lite lÀngre :)

NÀra att lÀgga den pÄ transferlistan nu faktiskt, men den fÄr nog stanna ett liiitet tag till ifall det skulle gÄ över. Men Àr sÄ jÀvla sugen att testa en daytona sÄ vettefan alltsÄ :banghead:

SjÀlv Àr man sugen pÄ att testa Pepsi istÀllet för min 116500, mitt bekymmer Àr att jag Àven har 116710ln, hur kul Àr det med 2 GMT :)

Den Àr verkligen Àckligt snygg pÄ bild, upplever du den lika bra nu, som innan du Àgde en?
FÄr jag frÄga hur stora handleder du har?
Och slutligen har du sett nÄgon med "mindre", ~15cm bÀra den/en. Och isÄfall hur sÄg det ut? Ok?

Mvh
Var ju lite orolig att jag inte skulle gilla lÀnken, men jag oroade mig i onödan. Tycker att den Àr minst lika bra nu, och kan inte lÄta bli att stanna upp bara för att titta pÄ klockan.

Enda minuset Àr att den inte har glidelock, vilket jag tycker att alla klockor borde ha :)

Mina handleder Àr runt 17.5-18cm, och som de andra nyare Rolex reffarna, sÄ kan klockan upplevas lite vÀl blockig / stora pÄ mindre handleder. Ta en titt pÄ TRF.

Tillbaka
Topp