Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vinnare av trÄden!MÄnga rootbeers i trÄden nu. HÀr kommer mitt bidrag frÄn tidigare idag
![]()
![]()
MÄnga rootbeers i trÄden nu. HÀr kommer mitt bidrag frÄn tidigare idag
![]()
![]()
LÄs trÄden.Vinnare av trÄden!
Jag har svÄrt att tro att rolex stÄlisar kommer gÄ ner nÀmnvÀrt om de inte mÀttar marknaden.SÄ Àr det nog
FÄr hoppas att det blir ngt som attraherar tillrÀckligt sÄ att man kan fÄ en chabs pÄ en 126710 till ok pris
Oooh! Skicka gÀrna ett pm om den hÀr Àr eller blir till salu!HÀr kommer en bild pÄ vÄr GMT frÄn 1983
![]()
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3547/vara/1528284Oooh! Skicka gÀrna ett pm om den hÀr Àr eller blir till salu!
Jag skulle nÀmligen gÀrna ha en 16750 som Ärsklocka (utan karateful servicetavla)
Mvh Roffe
Oooh! Skicka gÀrna ett pm om den hÀr Àr eller blir till salu!
Jag skulle nÀmligen gÀrna ha en 16750 som Ärsklocka (utan karateful servicetavla)
Mvh Roffe
Auktionen gÄr ju ut 18 maj sÄ den Àr nog inte sÄld Ànnu.TyvÀrr verkar den redan sÄld!
? Han svarade ju pÄ min bild! min klocka och den som Àr pÄ auktion Àr 2 olikaAuktionen gÄr ju ut 18 maj sÄ den Àr nog inte sÄld Ànnu.
Ahhh, sorry. Jag Àr bara förvirrad av naturen.? Han svarade ju pÄ min bild! min klocka och den som Àr pÄ auktion Àr 2 olika![]()
Ingen faraAhhh, sorry. Jag Àr bara förvirrad av naturen.
Ja eller bara sÀtt jubilee pÄ nuvarande BatmanDenna kan nog bli poppis
![]()
Poppis neverthelessJa eller bara sÀtt jubilee pÄ nuvarande Batman![]()
Ja dyra lÀr de bli oavsett, riktigt trÄkigt om den billigaste GMT frÄn Rolex kommer att kosta 120k+ frÄn och med nuPoppis nevertheless
116710LN samt de Àldre hel- och halvguldarna Àr discontinued som det ser ut.
AlltsÄ endast Jubilee som alternativ för den som vill ha en GMT i stÄl.
DÀrmed Àr ocksÄ kaliber 3186 helt utfasad till förmÄn för 3285.
Tvistats en del om detta.Aldrig förstÄtt om 126710 fÄtt en nytt case. NÄgon som vet?
Tvistats en del om detta.
Nytt case i egenskapen av anpassning till infÀstning av ny lÀnk (jubilee), yes. I övrigt förefaller det vara samma dimensioner som tidigare.
Riktigt trevlig. Jag ska definitivt försöka fÄ tag i en.Denna kan nog bli poppis
![]()
Asfult, har redan tagit bort detPapsi pÄ nÄgon slags perlon/nato
SÄ illa var det vÀl inte?Asfult, har redan tagit bort det![]()
Ăr det dĂ€r ett vettigt pris för ett jubilee?Om nĂ„gon redan nu vill piffa upp sin BLNR.
https://www.davidsw.com/watches/rolex-watch/gmt-master-ii/rolex-super-jubilee-bracelet-6/
Ăr det dĂ€r ett vettigt pris för ett jubilee?
Ehm, Ă€r inte det dĂ€r jĂ€ttedyrt?Ăr det dĂ€r ett vettigt pris för ett jubilee?