Hur mkt torskar man pÄ dwellern?Just i det hÀr fallet sÄ kan man sÀga att den bundlades ihop med en TT Skydweller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur mkt torskar man pÄ dwellern?Just i det hÀr fallet sÄ kan man sÀga att den bundlades ihop med en TT Skydweller...
Om det var en och samma köpare till bÄda klockorna sÄ hade man sÀkert kunnat rÀkna pÄ detta...Hur mkt torskar man pÄ dwellern?
Snyggt och i grevens tid! Har inte sett mĂ„nga âgamlaâ Batman rulla ut sedan den nya slĂ€pptes pĂ„ Basel. Grattis!
Galet! Men anar man inte en trend att de 5-siffriga gmt gÄr ner lite frÄn de sjuka summorna 120k? Tycker jag ser en del fina ex runt 100.Fin klocka detta. Men 189k ?![]()
Det var ingetSer inte de dÀr bandhornen pÄ nya Batman vÀldigt mycket smalare ut Àn pÄ gamla?
![]()
Förlik pannan.Nu Ă€r det hĂ€r en Sub, men tycker det Ă€r synd att man inte löpte linan ut nĂ€r man gjorde Maxicaset. Se denna prototyp t ex. Itâs hip to be square. Harmoniskt perfektion
![]()
Det Ă€r tyvĂ€rr det dĂ€r jag i dagens sportRollarNu Ă€r det hĂ€r en Sub, men tycker det Ă€r synd att man inte löpte linan ut nĂ€r man gjorde Maxicaset. Se denna prototyp t ex. Itâs hip to be square. Harmoniskt perfektion
![]()
Sunburst gör sig bÀst i solen helt klart!
![]()
Nu sÄ...
Missade att skruva in kronan nÀr jag stÀllde om datum och tiden igÄr!
![]()
![]()
Denne kom med jubilee eller oyster originalt.
Min er full set med jubilee og oyster. begge fra samme Ă„r som klokken
Fin. Har du lÀnk till den?
Tackar!
JodÄ...det Ànda den saknar Àr en OysterlÀnk!
![]()
![]()
SantĂsch, oyster Ă€r superfint men gör sig inte denna Ă€ndĂ„ bĂ€st pĂ„ jubilee?
Mer Ă€n santĂsch, oyster Ă€r superfint men gör sig inte denna Ă€ndĂ„ bĂ€st pĂ„ jubilee?
Det Àr nÄgot speciellt med fullset, grym dinkaTackar!
JodÄ...det Ànda den saknar Àr en OysterlÀnk!
![]()
![]()
Snyggt! Riktigt trevlig fade pÄ insertet ocksÄHÀrligt Àrlig boett med en del mÀrken frÄn sitt 24 Äriga liv, gillar det mer Àn nyhyvlade eller orörda exemplar som man inte vÄgar anvÀnda
![]()
![]()
![]()
Ja det Àr riktigt trevlig fÀrg pÄ insertet, tycker det Àr sÄ mycket roligare Àn nya serviceinsertSnyggt! Riktigt trevlig fade pÄ insertet ocksÄ![]()
Hittade en till 16713, dock inte den tavlan jag söker. Ăven denna klocka förbryllar mig dĂ„ det stĂ„r att den Ă€r frĂ„n 2004 men tavlan mĂ„ste vara frĂ„n innan -98. Insertet Ă€r frĂ„n en helguldare men det följer med ett guld/brunt ocksĂ„. Ăr Ă€ven detta en klocka med Ă€ldre tavla Ă€n boetten eller kan det vara original?Antar att den du kollar pĂ„ Ă€r den pĂ„ urverket? Den har inte SEL dock och Ă€r frĂ„n 95 trots att den Ă€r utplockad 2004. Den hĂ€r kanske kan vara nĂ„got trots fel ref?
![]()
![]()
Den jag menade i inlĂ€gget ovan men Ă€r vĂ€l sĂ„ld nuHittade en till 16713, dock inte den tavlan jag söker. Ăven denna klocka förbryllar mig dĂ„ det stĂ„r att den Ă€r frĂ„n 2004 men tavlan mĂ„ste vara frĂ„n innan -98. Insertet Ă€r frĂ„n en helguldare men det följer med ett guld/brunt ocksĂ„. Ăr Ă€ven detta en klocka med Ă€ldre tavla Ă€n boetten eller kan det vara original?
https://urverket.nu/extrabilder.php?art=3106-2
Fanns den inte hĂ€r pĂ„ forumet innan? @RootbjörnHittade en till 16713, dock inte den tavlan jag söker. Ăven denna klocka förbryllar mig dĂ„ det stĂ„r att den Ă€r frĂ„n 2004 men tavlan mĂ„ste vara frĂ„n innan -98. Insertet Ă€r frĂ„n en helguldare men det följer med ett guld/brunt ocksĂ„. Ăr Ă€ven detta en klocka med Ă€ldre tavla Ă€n boetten eller kan det vara original?
Jo stÀmmer.Fanns den inte hÀr pÄ forumet innan? @Rootbjörn
Ahh sÄ blev det dÄJo stÀmmer.
störde mig för mycket pÄ tanken att allt inte stod rÀtt till sÄ skickade tillbaks den, och nu Àr den tydligen sÄld igen utanför Sverige.
Snyggt med det insertet. Undrar om man fĂ„r köpa ett sĂ„nt hos Ad, om man inte har en helguldare?Hittade en till 16713, dock inte den tavlan jag söker. Ăven denna klocka förbryllar mig dĂ„ det stĂ„r att den Ă€r frĂ„n 2004 men tavlan mĂ„ste vara frĂ„n innan -98. Insertet Ă€r frĂ„n en helguldare men det följer med ett guld/brunt ocksĂ„. Ăr Ă€ven detta en klocka med Ă€ldre tavla Ă€n boetten eller kan det vara original?
FÄtt köpa sÄnt och rootbeer insert till 16710 sÄ ska inte vara nÄgra problem för 16713Snyggt med det insertet. Undrar om man fÄr köpa ett sÄnt hos Ad, om man inte har en helguldare?
Konstigt egentligen, med tanke pÄ hur hÄrt det Àr med de keramiska.FÄtt köpa sÄnt och rootbeer insert till 16710 sÄ ska inte vara nÄgra problem för 16713