Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt frÀsch! Vad Àr det för referens?
Takk. Det er en 16713 fra 1992. OgsÄ kalt Root Beer, Clint Eastwood, Tiger Eye, Occhio De Tigre, eller Rolex GMT Master IIRiktigt frÀsch! Vad Àr det för referens?
Ah, hade bara sett â80-talsvarianterna 1675/3 och 16753 tidigare. KulTakk. Det er en 16713 fra 1992. OgsĂ„ kalt Root Beer, Clint Eastwood, Tiger Eye, Occhio De Tigre, eller Rolex GMT Master II
Ah, hade bara sett â80-talsvarianterna 1675/3 och 16753 tidigare. KulĂr jubileelĂ€nken original?
RÀtt, fullset Àr fullset,![]()
Denne kom med jubilee eller oyster originalt.
Min er full set med jubilee og oyster. begge fra samme Ă„r som klokken
![]()
Vackert!![]()
Aha, drömmen ju! Bara ut och leta nu inför sommaren![]()
![]()
Ja, jag hade faktiskt aldrig stött pÄ den innan. Men den kan vara bra att haKul med plastboxen!
Fick du den frÄn AD? SnÀllt i sÄ fall...Ja, jag hade faktiskt aldrig stött pÄ den innan. Men den kan vara bra att ha![]()
Ja, han lÀmnade klockan i den. Köpte den i London.Fick du den frÄn AD? SnÀllt i sÄ fall...
London av alla stÀllen? De som har satt i system att behÄlla certenJa, han lÀmnade klockan i den. Köpte den i London.
London av alla stÀllen? De som har satt i system att behÄlla certen![]()
ADs i England brukade behÄlla certen i ett Är för att försöka stÀvja flippareBehÄlla certen? Vad har jag missat?
Oj, dÀr ser man. Det var innovativt av dom. Inget som diskuterades i detta fallet dock. DÄ ska jag vara glad att jag Àven fick cert med andra ordADs i England brukade behÄlla certen i ett Är för att försöka stÀvja flippare
Hur lÀnge fick du vÀnta pÄ klockan?Oj, dÀr ser man. Det var innovativt av dom. Inget som diskuterades i detta fallet dock. DÄ ska jag vara glad att jag Àven fick cert med andra ord![]()
Hur lÀnge fick du vÀnta pÄ klockan?
Undrar hur mĂ„nga pm du kommer fĂ„ nuLöjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ăgaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.
Köp en Triss ocksĂ„Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ăgaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.
Var Skydwellern i stĂ„l eller guld?Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ăgaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.
Edit: NÀmner ej namnet pÄ AD
Var Skydwellern i stÄl eller guld?
Aha!, det förklarar en del faktisktHalvguld.
Ja, de Àr vÀl inte riktigt lika eftertraktade. Men jag var inne i ett gÀng butiker nu i veckan och de enda sportmodellerna som fanns inne i samtliga Rolexbutiker var olika modeller av Yachtmaster 2.Aha!, det förklarar en del faktiskt![]()
Fortfarande lustigt att folk har sĂ„n panik att dom pröjsar dubbla listpriser nĂ€r folk bevisligen kliver in och plockar en helt ny hos AD pĂ„ en mĂ„nad.Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ăgaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.
Edit: NÀmner ej namnet pÄ AD
Just i det hÀr fallet sÄ kan man sÀga att den bundlades ihop med en TT Skydweller...Fortfarande lustigt att folk har sÄn panik att dom pröjsar dubbla listpriser nÀr folk bevisligen kliver in och plockar en helt ny hos AD pÄ en mÄnad.![]()