Ă skviggen
Silver
Definitivt. Grattis till en fin klockaVips sÄ var man OWG. Men det gÄr an med denna.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt. Grattis till en fin klockaVips sÄ var man OWG. Men det gÄr an med denna.
![]()
78650 om jag inte missminner migNÄgon som minns vad listpris var pÄ 116710 innan den togs ur sortimentet?
NÄgon som minns vad listpris var pÄ 116710 innan den togs ur sortimentet?
Nu köpte jag inte min i Sverige men omrÀknat i SEK landade det dÀr ungefÀr.78650 om jag inte missminner mig
I augusti 2018 lÄg 116710 (blnr) pÄ 83.550kr.NÄgon som minns vad listpris var pÄ 116710 innan den togs ur sortimentet?
Antar att den lÄg över LN?I augusti 2018 lÄg 116710 (blnr) pÄ 83.550kr.
Yes. Blnr 83'5, ln 78,6Antar att den lÄg över LN?
Ca 14.5 ny. Ingen koll pÄ beg men har för mig att jag sett runt 11 ett par gÄngerVad kostar en jubilee lÀnk till blnr ny vs begagnad ca?![]()
Har du nÄgon spec pÄ vad som passar ?Ca 14.5 ny. Ingen koll pÄ beg men har för mig att jag sett runt 11 ett par gÄnger
Fick precis se svaret pĂ„ min egen frĂ„ga. LW har en till salu för 545k det blir ju en del över list Ă€ven om den gick upp med ca 10k precis. LW har ju galna priser pĂ„ det mesta kĂ€nns det som.Har kollat lite pĂ„ 126719 BLRO den med meteorit tavla och ser att den listar över inköp överallt. Har dock inte sett nĂ„gon annons ifrĂ„n Sverige. Kan det bero pĂ„ att kronkursen Ă€r sĂ„ jĂ€kla lĂ„g för inte kan vĂ€l efterfrĂ„gan vara sĂ„ jĂ€kla hög pĂ„ en sĂ„dan? Var ju vĂ€ldigt liten kö hos en AD jag frĂ„gade, det var bara en i kö. Ăr det hypen pĂ„ alla sportrolex som Ă€ven driver upp denna i pris eller Ă€r det nyhetens behag. Man ser ju inte samma prisbild pĂ„ tex vitguldssuben, dĂ€r sĂ€ljs ju alla under list vad jag har sett. Vad tror ni?
JĂ€klar va finWhhoops![]()
Skön bild! Kul med sÄ mÄnga variationer av samma klocka.
Grym klocka. Ăgde just detta ex lĂ€nge och var mkt nöjd.ĂndlĂ€nkarna kom igĂ„r sĂ„ nu kan man köra Jubilee pĂ„ midsommar.![]()
![]()