Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr kolla sÀljarnas betyg och omdöme. Har de varit igÄng nÄgra Är och har bra betyg kan du nog vara lugn. Generellt Àr dock italienska handlare lite slarvigare Àn t ex tyska. Att det Àr sÄ stort utbud pÄ GMT i Italien kan jag inte förklara. Det kÀnns som det Àr mÄnga italienska och amerikanska handlare pÄ Chrono24.God kvÀll!
Kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig med ett svar pĂ„ denna frĂ„ga: NĂ€r jag kollar 16710 pĂ„ Chrono24 inom Europa sĂ„ finns kanske i snitt 1-5 st per land, sedan kommer Tyskland med 70 st och överst Italien med 170 st. Vad beror detta pĂ„? Ăr det riskfyllt att handla frĂ„n Italien om man köper frĂ„n nĂ„gon som fĂ„tt fina omdömen? NĂ„gon med erfarenhet av köp dĂ€rifrĂ„n kan ju fĂ„ hjĂ€lpa mig stilla mitt GMT-sug..
Ja det gÄr att köpa via AD. Kolla annars begagnat pÄ Ebay. Det gÄr ocksÄ att modifiera ett DJ jubilee och byta endbitarna.Hur svÄrt Àr det att fÄ tag pÄ en jubilee lÀnk (Rolex) till GMT 16710? NÄgot som man kan köpa till vid service/ad hos Rolex? SmÀrtsamt fÄ som sÀljs med jubilee...
Finns hos ad och listar typ 11,5k har jag för migHur svÄrt Àr det att fÄ tag pÄ en jubilee lÀnk (Rolex) till GMT 16710? NÄgot som man kan köpa till vid service/ad hos Rolex? SmÀrtsamt fÄ som sÀljs med jubilee...
Tack för svar!Finns hos ad och listar typ 11,5k har jag för mig
Boom! NĂ€r landade den?
Boom! NĂ€r landade den?
Stort grattis!
Stort grattis!
Ah!Till lager inte till mig sjÀlv..
Hur kÀnns den? StÄr sjÀlv i kö pÄ en. Ska ned till LW och kolla pÄ deras om tvÄ veckor. Hoppas den Àr lika snygg i verkligheten som pÄ bild. Försvinner visarna mot tavlan eller ser det ok ut irl?
Hur kÀnns den? StÄr sjÀlv i kö pÄ en. Ska ned till LW och kolla pÄ deras om tvÄ veckor. Hoppas den Àr lika snygg i verkligheten som pÄ bild. Försvinner visarna mot tavlan eller ser det ok ut irl?
En mycket snygg detaljAldrig tÀnkt pÄ att guldaren har grön datumtext
Du Àr med pÄ att han ska sÀlja den va?Hur kÀnns den? StÄr sjÀlv i kö pÄ en. Ska ned till LW och kolla pÄ deras om tvÄ veckor. Hoppas den Àr lika snygg i verkligheten som pÄ bild. Försvinner visarna mot tavlan eller ser det ok ut irl?
Ja, sÄ fattade jag oxÄ. Undrar vad han ska ha för den tro?Du Àr med pÄ att han ska sÀlja den va?
Testa att frÄga honomJa, sÄ fattade jag oxÄ. Undrar vad han ska ha för den tro?
Menar att om du frÄgar en sÀljare om nÄgot ser "ok ut irl" sÄ Àr sannolikheten hög att sÀljaren kommer svara ja pÄ den frÄganJa, sÄ fattade jag oxÄ. Undrar vad han ska ha för den tro?