• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

-61 1675
IMG_8479.JPG

IMG_8360.JPG

IMG_5309.JPG

Ett Ă„r??!!
Vilken framförhÄllning, inga spontanköp hÀr inte.
haha nÀÀ sjukt.. kan sÀkert gÄ fortare.
Man fÄr lite olika bud frÄn olika stÀllen, men verkar va torrt med BLNRs nu.
Fick 3-4 mÄnader pÄ LV:n idag nÀr jag frÄgade.
GÄr vÀl i vÄgor det dÀr gissar jag.

LÄter som att det inte alls Àr sÀrskilt mÄnga som stÄr i kö dÄ, men att det Àr relativt fÄ som levereras.
Ingen aning hur det ligger till. Köar man hos en butik sÄ kan det ju ta evigheter men om man ringer runt överallt sÄ ökar givetvis chanserna. Sverige Àr vÀl inte större Àn att man kan ta sig runt över en helg.

Halloj
Var hittar man en 16750 eller 16700 i kanonskick?
Har en 5513 sedan tidigare men efter blivit KSare nyligen Ä hittat denna trÄden har jag bestÀmt att min 5513 nu fÄr lÀmna plats för en GMT Pepsi , frÄgan Àr bara VAR jag skall leta......
NÄgon hÀr borde ju ha gjort liknande resa tidigare var min tanke.

Halloj
Har en 5513 sedan tidigare men efter blivit KSare nyligen Ä hittat denna trÄden har jag bestÀmt att min 5513 nu fÄr lÀmna plats för en GMT Pepsi , frÄgan Àr bara VAR jag skall leta......
De dyker vÀl upp lite dÄ och dÄ pÄ K&S.. :) Inte en 16710 dÄ?

Halloj
Utbudet hittar du pÄ Chrono24. En perfekt duo du fÄr.

De dyker vÀl upp lite dÄ och dÄ pÄ K&S.. :) Inte en 16710 dÄ?

Har nosat runt lite Ä jag föredrar quickset av datumet..........framför 3 tidszoner

Hur Àr det med Pepsin. Vilken referens Àr den "Àkta", dÄ man kan byta bezel insert pÄ pre-keramiska, det skiljer ju ganska mycket i pris emellan dem

Tillbaka
Topp