Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
(TackTavlan Àr grymt, sjukt dinka
)(TackJa, det Àr den, boetten Àr ocksÄ grym i sitt opolerade skick, fastnade för den direkt nÀr jag fick möjlighet att klÀmma pÄ den. Har en jubilee lÀnk till den samt ett svart original fat font insert sÄ jag kan variera utseendet lite
![]()
Fick ett sms frÄn Bergströms GBG idag att min jubileelÀnk till min 16710 finns att hÀmta![]()
Det gick betydligt fortare Àn 4-6 veckor som sÀljaren sa till mig nÀr jag var dÀr och bestÀllde den! Ska hÀmta lÀnken imorgon
![]()
Vad menar du?Du kan ju alltid hoppas![]()
![]()
Vad menar du?![]()
Jag hoppas att det Àr rÀtt men vi fÄr se!Haha, att det ofta kan bli fel pÄ Bergströms i GBG. SÄ var ett litet skÀmt om att det kanske inte blivit rÀtt denna gÄngen heller![]()
JĂ€ttesnygg!
Batman och v12
![]()
WG index plus Master II = 16710Har fÄtt hjÀrnslÀpp.
Vad Àr det ref och ca ca Ärtal pÄ denna?
![]()
Otroligt oklart.Testade nya Batman igÄr, kÀnns mindre sportig Àn mot min LN. Samtidigt vÀldigt grym. TyvÀrr fick jag inte köpa den men fick frÄgan om jag ville stÀlla mig i kö. SÄ nu köar jag pÄ en Pepsi.
Jag köar pÄ en 126710BLRO ist för 126710BLNR efter att testat klockan. Vad Àr oklart?Otroligt oklart.
Har fÄtt hjÀrnslÀpp.
![]()
Tycker det ser ut som plexi och wg index. Bör dÄ va en 16750. à r ca 84-88 tror jag den tillverkades sÄ.Har fÄtt hjÀrnslÀpp.
![]()
Twisten!Jag köar pÄ en 126710BLRO ist för 126710BLNR efter att testat klockan. Vad Àr oklart?
Jag var nog lite otydlig.Twisten!
Du gjorde ett bra val. Tycker jag...Jag var nog lite otydlig.
Eftersom jag inte fick köpa BLNR pÄ plats valde jag att köa pÄ Pepsi i stÀllet. Tycker Pepsin gör sig bÀttre pÄ Jubilee samt att BLNR Àr för lik min LN.