Ă skviggen
Silver
Om du bara mÀter komfort vad tycker du dÄ?Jag bar bytt fram och tillbaka mellan oyster och Jubilee, men den kÀnns faktiskt bÀst pÄ oyster.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om du bara mÀter komfort vad tycker du dÄ?Jag bar bytt fram och tillbaka mellan oyster och Jubilee, men den kÀnns faktiskt bÀst pÄ oyster.![]()
![]()
DÄ mÄste jag sÀga oyster pÄ GMT. Boetten Àr rÀtt tung och balansen blir lite off. PÄ min Datejust med plexi Àr Jubilee superbt!Om du bara mÀter komfort vad tycker du dÄ?
Mycket fin! PÄ med ett jubilee bara.True rootbeer och sommarklocka! SÄ rÀtt med matt nipple dial och vikta lÀnk.
![]()
Stor grattis!!....Och vÀlkommen till GMT trÄden.Nu fÄr jag Àntligen börja posta i denna trÄden!![]()
Har Àgt den i nÄgon timma och Àr riktigt nöjd med den! Har bestÀllt ett Coke insert till den
MÄste Àven skaffa ett jubilee till den dÄ det Àr riktigt snyggt!
![]()
Jag har en frÄga angÄende det att du sÀger att det finns hos AD för ca 12k. Jag kollade pÄ Chrono 24 och dÀr kostar de (nya) mellan 20-40kkr. Hur kan de kosta sÄ mycket om AD sÀljer dem för 12kkr? Eller Àr det Datejustjubilee du pratar om?Finns hos ad och listar typ 11,5k har jag för mig![]()
Fina fÀrger som skapats med Ären1675 Gilt i solen
Köpte min 62510H/50 (som passar bl.a. 16710) hos Bergströms i Göteborg förra Äret. Listade dÄ 11,6k.Jag har en frÄga angÄende det att du sÀger att det finns hos AD för ca 12k. Jag kollade pÄ Chrono 24 och dÀr kostar de (nya) mellan 20-40kkr. Hur kan de kosta sÄ mycket om AD sÀljer dem för 12kkr? Eller Àr det Datejustjubilee du pratar om?
Jag frÄgar dÄ jag vill köpa ett jubilee till min 16710 som jag köpte idag och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. TÀnkte testa att ringa eller besöka min lokala AD imorgon men de brukar inte har sÄ bra koll (Bergströms i GBG) sÄ hade varit skönt att veta om det finns eller inte innan jag kollar med dem.
Har sjÀlv fÄtt de prisförslaget nÀr jag pratat med AD i Stockholm, det Àr ju en lÀnk som fortfarande finns att tillgÄ i sortimentet om du har modellen sÄ borde gÄ att köpa hos vilken ad som helstJag har en frÄga angÄende det att du sÀger att det finns hos AD för ca 12k. Jag kollade pÄ Chrono 24 och dÀr kostar de (nya) mellan 20-40kkr. Hur kan de kosta sÄ mycket om AD sÀljer dem för 12kkr? Eller Àr det Datejustjubilee du pratar om?
Jag frÄgar dÄ jag vill köpa ett jubilee till min 16710 som jag köpte idag och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. TÀnkte testa att ringa eller besöka min lokala AD imorgon men de brukar inte har sÄ bra koll (Bergströms i GBG) sÄ hade varit skönt att veta om det finns eller inte innan jag kollar med dem.
Grattis! (Men hoppa över CokenNu fÄr jag Àntligen börja posta i denna trÄden!![]()
Har Àgt den i nÄgon timma och Àr riktigt nöjd med den! Har bestÀllt ett Coke insert till den
MÄste Àven skaffa ett jubilee till den dÄ det Àr riktigt snyggt!
![]()
Den Àr sÄ bra men testa det svarta insertet nu nÀr du har den pÄ OysterGillar givetvis kombon 1675 och Jubilee
![]()
![]()
Men ville ocksÄ ha Oyster till den vilket heller inte Àr sÄ dumt
![]()
![]()
Tack. Det Àr ren o skÀr magiFina fÀrger som skapats med Ären
En magisk GMT med andra ordTack. Det Àr ren o skÀr magi![]()
Okey vad bra! DÄ ska jag se till att ta mig förbi min AD sÄ fort som möjligtHar sjÀlv fÄtt de prisförslaget nÀr jag pratat med AD i Stockholm, det Àr ju en lÀnk som fortfarande finns att tillgÄ i sortimentet om du har modellen sÄ borde gÄ att köpa hos vilken ad som helst
Varför andra begÀr ockerpriser kan jag inte svara pÄ!
Tack!En magisk GMT med andra ord![]()
Lite som anvÀndaren som ville spara pengar pÄ en ny tavla + visare. Visade sig att det blev dubbelt sÄ dyrt nÀr han klickade hem det frÄn C24. OuchOkey vad bra! DÄ ska jag se till att ta mig förbi min AD sÄ fort som möjligt
Tyckte att det var konstigt om lÀnken gÄr att köpa hos AD samtidigt som folk försöker sÀlja den för 2-4 ggr sÄ mycket som AD tar. Men folk försöker vÀl tjÀna pengar pÄ allt möjligt! Tur att jag inte gÄr pÄ den blÄsningen att betala ockerpriser![]()
Ja jag tror att det Àr rÀtt lÀtt att bli lurad framförallt nÀr man Àr ny. Nu vet jag iaf att jag alltid ska kolla med AD innan jag köper nÄgot till en Àldre Rolex.Lite som anvÀndaren som ville spara pengar pÄ en ny tavla + visare. Visade sig att det blev dubbelt sÄ dyrt nÀr han klickade hem det frÄn C24. Ouch
Jag gick förbi Bergströms idag för att frÄga om lÀnken.Köpte min 62510H/50 (som passar bl.a. 16710) hos Bergströms i Göteborg förra Äret. Listade dÄ 11,6k.