Timmen
Basic
12+halvan i lÄset dÄ va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
12+halvan i lÄset dÄ va?
12+halvan i lÄset dÄ va?
Upp med bilder din snÄljÄp ! (och grattis till förvÀrvet)MÀrklig presentation av mig i denna trÄden. Köpte min första gmt idag och ville bara veta att allt var med. KÀnns kul att vara med i gmt-klubben.
Grattis! TÀnk pÄ att utan bilder sÄ har det inte hÀntMÀrklig presentation av mig i denna trÄden. Köpte min första gmt idag och ville bara veta att allt var med. KÀnns kul att vara med i gmt-klubben.
SjÀlvklart,Grattis! TÀnk pÄ att utan bilder sÄ har det inte hÀnt![]()
Har nu tÀckt för serienumret. MÄste vara en miss frÄn krons gÀllande urverket.. För allt annat sÄsom serienummer etc stÀmmer överens. Swissera mÄste ocksÄ ha missat det, vilket Àr dÀr jag köpte den.https://klocksnack.se/threads/ute-efter-en-16710-prisbump.123377/
@kalles888, har du noterar att servicegarantin frÄn Krons specificerat din 16710 med 3186 verk? DÄ den Àr frÄn 2004 stÀmmer ju inte de.
TÀnkte ocksÄ pÄ att det kanske Àr onödigt att du visar serienumret helt öppet i din annons.
![]()
Tycker jag absolut du ska göra. En gammal ap jag hade fick fel serienummer pÄ service-spec. Ringde direkt adn och de rÀttade till det med nytt korrekt protokoll (ap gjorde det dÄ de hade skrivit fel men adn kontaktade ap).Har nu tÀckt för serienumret. MÄste vara en miss frÄn krons gÀllande urverket.. För allt annat sÄsom serienummer etc stÀmmer överens. Swissera mÄste ocksÄ ha missat det, vilket Àr dÀr jag köpte den.
Kanske kan ringa och be om ett nytt i vÀrsta fall?
HĂ„ller medBlev sugen pĂ„ blekt pepsi igen.. gillarât
![]()
Inte ofta man ser kronan i safirglasetHĂ„ller med
![]()
Har jag inte ens sett sjÀlv, bra spottat!Inte ofta man ser kronan i safirglaset![]()
Skön kille. Kul att han behÄllit den alla Är och kört digitalare i vardagenSer verkligen ut som han blir genuint överraskad.