FÀÀÀnks!Grym bild pÄ en fantastiskt fin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÀÀÀnks!Grym bild pÄ en fantastiskt fin klocka!
Pepsi. LÀnk. Alltid.PÄ lÀnk igen, funderar över vilket insert som ska fÄ pryda. Lakrits Àr kool!
![]()
Pepsi Àr bra men fördelen Àr ju att kunna byta till andra fÀrger kan jag tycka.. SÄ tröttnar man inte lika fort. LÀt det blekta sitta kvar dÄ den annars skulle likna min sea-dweller för mycket.Pepsi. LÀnk. Alltid.
Pepsi Àr bra men fördelen Àr ju att kunna byta till andra fÀrger kan jag tycka.. SÄ tröttnar man inte lika fort. LÀt det blekta sitta kvar dÄ den annars skulle likna min sea-dweller för mycket.
![]()
Ytterligare en mycket trevlig klocka. Grattis!
Flytande formCoke...
![]()
Har man GMT har man flyt...Flytande form![]()
Ja man Àr vÀl inget pulverHar man GMT har man flyt...![]()
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-master-16710-1991.124620/
@Aquaracer2 Àr visarna utbytta? TÀnker pga fÀrgskillnaderna mot index. Samt Àr insertet klorinblekt?
LÀgger ingen vÀrdering i det men tÀnkte det vore bra att ha denna typ av information i sin annons isÄfall!
Nej!Bytte ut insert til en ny, som ikke er faded?
![]()
Bytte ut insert til en ny, som ikke er faded?
![]()
Absolut inte.
Bytte ut insert til en ny, som ikke er faded?
![]()
100% NEJBytte ut insert til en ny, som ikke er faded?
![]()
spÀnnande. Den tavlan har jag aldrig sett tidigare pÄ en GMT.Den Àr ruskigt bra med blÄ tavla![]()
BlÄ urtavla Àr lika med vitguld.spÀnnande. Den tavlan har jag aldrig sett tidigare pÄ en GMT.
Grön lume vilket Är kan den va i frÄn nÀr gick man över till blÄ