Ah okej. Men Àr det vÀrt 90k?à rgÄng/serie, urverk samt tavlan som skiljer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah okej. Men Àr det vÀrt 90k?à rgÄng/serie, urverk samt tavlan som skiljer
Hur kommer det sig att pepsin Àr 90000 dyrare nÀr de ocksÄ har en Coke som Àr NOS för 169k?
Ăr inte sĂ„ insatt i GMT:s, men det kanske har nĂ„got med Ă„rsmodeller Ă„ göra?
Det Àr nog bara ett löjligt högt pris som kanske ska fÄ coke.n att verka billigHur kommer det sig att pepsin Àr 90000 dyrare nÀr de ocksÄ har en Coke som Àr NOS för 169k?
Ăr inte sĂ„ insatt i GMT:s, men det kanske har nĂ„got med Ă„rsmodeller Ă„ göra?
Den var fin.Om man vill ha en 16710 med 3186 verk sĂ„ finns den hĂ€r för 16 800 âŹ
https://www.watchpool24.com/en/30734517/rolex-gmt-master-ii-16710-rectangular-dial
Förutom 3186 sĂ„ har den ju ocksĂ„ ârectangular dialâ vilket vĂ€l gör den till en ganskasĂ„ sĂ€llsynt 16710?
Det hĂ€r med rektangulĂ€r, Ă€r det GMT Master (II) som bildar en rektangel? JĂ€vligt trevligt att haOm man vill ha en 16710 med 3186 verk sĂ„ finns den hĂ€r för 16 800 âŹ
https://www.watchpool24.com/en/30734517/rolex-gmt-master-ii-16710-rectangular-dial
Förutom 3186 sĂ„ har den ju ocksĂ„ ârectangular dialâ vilket vĂ€l gör den till en ganskasĂ„ sĂ€llsynt 16710?
Ja, den romerska tvÄan i GMT MASTER II ser ut som em rektangelDet hÀr med rektangulÀr, Àr det GMT Master (II) som bildar en rektangel? JÀvligt trevligt att ha![]()
SÄ hÀr alltsÄ:Ja, den romerska tvÄan i GMT MASTER II ser ut som em rektangel![]()
Blev lite först stÀlld till vad du menade med "Hidden GMT" men nu Àr jag med16710 med Hidden GMT (premium)
![]()
Blev lite först stÀlld till vad du menade med "Hidden GMT" men nu Àr jag medJa, det Àr ett verkligt premium vad jag kan förstÄ
![]()
För vissa ja, för andra nejAh okej. Men Àr det vÀrt 90k?![]()
AjdĂ„, kan inte svara pĂ„ din frĂ„ga men fan vad det kommer bli snyggt nĂ€r lĂ€nken Ă€r pĂ„Blev ju fiasko detta555 Ă€ndlĂ€nkar ska det ju inte vara. Ăr det 550 som Ă€r rĂ€tt?
![]()
502B Ă€r korrekt till din klocka. LĂ€nken skall Ă€ven vara mĂ€rkt '50' pĂ„ insidan av de sista lĂ€nkbitarna, nĂ€rmast boetten, detta för att klara sportstiften som mĂ€ter 2 mm i diameter.Blev ju fiasko detta555 Ă€ndlĂ€nkar ska det ju inte vara. Ăr det 550 som Ă€r rĂ€tt?
![]()
Ok! För jag fÄr fasen inte dit den. StÄr 50 pÄ den. Killen innan hade fÄtt ut den pÄ Nymans till sin gmt, men det var nog Àldre.502B Àr korrekt till din klocka. LÀnken skall Àven vara mÀrkt '50' pÄ insidan av de sista lÀnkbitarna, nÀrmast boetten, detta för att klara sportstiften som mÀter 2 mm i diameter.
DÄ lÀnken rÀtt men du kommer behöva andra ÀndlÀnkar. 550 Àr nÀmligen avsedda för exempelvis 16750.Ok! För jag fÄr fasen inte dit den. StÄr 50 pÄ den. Killen innan hade fÄtt ut den pÄ Nymans till sin gmt, men det var nog Àldre.
LÀste att att 550 kan fungera med lite justering, fÄr prova. Ja jag tror han hade en 1675.DÄ lÀnken rÀtt men du kommer behöva andra ÀndlÀnkar. 550 Àr nÀmligen avsedda för exempelvis 16750.
HÀrligt matta fÀrger pÄ tavla och bezel1675:an fick Äka med pÄ skidresa. Ca 50 Är gammal och betydligt mer pÄlitlig Àn en iPhone som gick frÄn 100% till 1% inom loppet av tvÄ- tre timmar i kylan.
![]()
HÀrligt matta fÀrger pÄ tavla och bezel![]()
Den Àr sÄ grym. Helt fantastisk!