Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Charmig klocka!Gör sig bra i SOLEN den lilla rackaren!
Gör sig bra i alla vÀderGör sig bra i SOLEN den lilla rackaren!
Jag har ingen, kontaktade en AD i höstas och blev uppsatt pĂ„ "vĂ€ntelista" sĂ„ jag hoppas pĂ„ att fĂ„ en senare i Ă„r Var förbi Luxury Watches i Stockholm förra veckan, klĂ€mde pĂ„ lite olika klockor, bl.a. den hĂ€r:NĂ„gon som har ref 126711CHNR och kan berĂ€tta om den blir prĂ„lig pĂ„ handleden eller om den Ă€r âlagomâ anonym sĂ„ att man kan flyga lite under radarn. Jag vill inte ha en âguldrolexâ som lyser pĂ„ handleden. Men jag tycker att den Ă€r enormt snygg, pĂ„ bild i alla fall.
Jag mÄste frÄga , har du ett instagram konto eller lÀgger du bara upp dem pÄ forum?Mandagspepsi.
Sjukt fin den lille liraren!Gör sig bra i SOLEN den lilla rackaren!
Och 1675/3 Àter den nya till frukostJag har ingen, kontaktade en AD i höstas och blev uppsatt pÄ "vÀntelista" sÄ jag hoppas pÄ att fÄ en senare i Är Var förbi Luxury Watches i Stockholm förra veckan, klÀmde pÄ lite olika klockor, bl.a. den hÀr:
Mycket plast pÄ den som synes men jag gillar den och tycker att den ger ett skapligt diskret uttryck som Àr mycket sobert, ja den flyger hyggligt under radarn tycker jag. HÀr en bild pÄ den tillsammans med min 1675/3 frÄn 1972, har hÀnt en hel del pÄ nÀstan 50 Är...
Jag gillar din 1675 bĂ€st av dessa tvĂ„, helt klart. Ăven om ingen bad om min Ă„sikt..Jag har ingen, kontaktade en AD i höstas och blev uppsatt pĂ„ "vĂ€ntelista" sĂ„ jag hoppas pĂ„ att fĂ„ en senare i Ă„r Var förbi Luxury Watches i Stockholm förra veckan, klĂ€mde pĂ„ lite olika klockor, bl.a. den hĂ€r:
Mycket plast pÄ den som synes men jag gillar den och tycker att den ger ett skapligt diskret uttryck som Àr mycket sobert, ja den flyger hyggligt under radarn tycker jag. HÀr en bild pÄ den tillsammans med min 1675/3 frÄn 1972, har hÀnt en hel del pÄ nÀstan 50 Är...
Personligen sÄ Àr jag benÀgen att hÄlla med dig, tycker dock att den nya Àr fin den ocksÄ. Sen sÄ skadar det ju inte med att man kan se vad klockan Àr nÀr det Àr mörktOch 1675/3 Àter den nya till frukost
Klart du Ă€r mer Ă€n vĂ€lkommen med din Ă„sikt, speciellt dĂ„ du berömmer min root beer Jag tycker rosĂ© pĂ„ den nya passar bra, hade nog inte varit intresserad av den om det hade varit gult guld istĂ€lletJag gillar din 1675 bĂ€st av dessa tvĂ„, helt klart. Ăven om ingen bad om min Ă„sikt..
Men jag Àr mer för gult guld Àn rosé, jah fÄr för mig att roséguld Àr lite "mode" nu, medans gult guld Àr mer klassiskt och kanske mindre av en "fling"..
Ăven om rosĂ© guld Ă€r fint sĂ„ föredrar jag vitt eller gult, sĂ„ din 1675 var en vacker syn!
HÄller med. Det passar otroligt bra pÄ de nyare, modernare referenserna mes rosé jÀmfört med gult guld.Klart du Àr mer Àn vÀlkommen med din Äsikt, speciellt dÄ du berömmer min root beer Jag tycker rosé pÄ den nya passar bra, hade nog inte varit intresserad av den om det hade varit gult guld istÀllet
Charmig klocka!
Gör sig bra i alla vÀder
Sjukt fin den lille liraren!
Helt rÀtt Den som spar, han har
Riktigt snygg bild!
5/5 bÄde till klocka och vÄrsolen16710 opolerad
Boom - grattis!DÄ kan man hÀnga lite hÀr, fÀrsk frÄn idag!
Boom - grattis!
DÄ kan man hÀnga lite hÀr, fÀrsk frÄn idag!
Grattis, du som behövde en GMT!
NÀr AD hojtar till dÄ behöver man verkligen mer GMT