Med morgonflighten till Centraleuropa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Two tone har vÀl aldrig varit superpopulÀrtKort frÄga - varför Àr GMT Two Tone inte mer populÀra? Okej att de har en enfÀrgad bezel vilket verkar vara all the rage men dÀr verkar det ju som att man kan göra ett klipp. Dessutom tycker jag personligen att den Àr riktigt snygg pÄ ett svart lÀderband slÀnger med en bild för inspiration snodd frÄn internÀtet.
Enkelt!...Det Àr den personliga smaken...Kort frÄga - varför Àr GMT Two Tone inte mer populÀra? Okej att de har en enfÀrgad bezel vilket verkar vara all the rage men dÀr verkar det ju som att man kan göra ett klipp. Dessutom tycker jag personligen att den Àr riktigt snygg pÄ ett svart lÀderband slÀnger med en bild för inspiration snodd frÄn internÀtet.
Otroligt fin! Jag stÄr i kö pÄ 126710blro och tiden gÄr inte precis snabbare av att titta i den hÀr trÄden...
FÄr man frÄga hur lÀnge du stÄtt i kö och hur lÄng berÀknad vÀntetid du har kvar?Otroligt fin! Jag stÄr i kö pÄ 126710blro och tiden gÄr inte precis snabbare av att titta i den hÀr trÄden...
Otroligt fin! Jag stÄr i kö pÄ 126710blro och tiden gÄr inte precis snabbare av att titta i den hÀr trÄden...
Finns ingen kölistaFÄr man frÄga hur lÀnge du stÄtt i kö och hur lÄng berÀknad vÀntetid du har kvar?
Jo det finns det nog pÄ nÄt sÀtt...tror jag...Finns ingen kölista
FÄr man frÄga hur lÀnge du stÄtt i kö och hur lÄng berÀknad vÀntetid du har kvar?
Har hört sÄ olika frÄn olika hÄll. Men nÄn form av kölista mÄste vÀll finnas?Finns ingen kölista
Ok. Tack! Inte sÄ farligt ÀndÄ6 mÄnader hittills, berÀknat i maj. Dock sÄ Àr det hos AD i Schweiz och genom lite kontakter.
6 mÄnader hittills, berÀknat i maj. Dock sÄ Àr det hos AD i Schweiz och genom lite kontakter.
Klart det finns nÄn form av kölista. Först och frÀmst Àr det vÀl en intresselista. Sen skulle jag gissa att av de som finns med pÄ den sÄ rangordnas intressenter efter hur mkt de hÀr spenderat hos ADn ifrÄga, VAD de köpt tidigare, hur bra relation man har med ansvarig/sÀljare etc etc.Har hört sÄ olika frÄn olika hÄll. Men nÄn form av kölista mÄste vÀll finnas?
Ja det mÄste det vÀll göra men kanske Àr som du sÀger mer en intresselista utan könummer.Klart det finns nÄn form av kölista. Först och frÀmst Àr det vÀl en intresselista. Sen skulle jag gissa att av de som finns med pÄ den sÄ rangordnas intressenter efter hur mkt de hÀr spenderat hos ADn ifrÄga, VAD de köpt tidigare, hur bra relation man har med ansvarig/sÀljare etc etc.
BÄde 16700 och 16710 fanns med pepsi insert, har bytt insert utan problem pÄ min 16710 hos AD tidigare.Tjena!
var tidigare under dagen pĂ„ Engströms ur i jönköping för att se om de kunde byta insert pĂ„ min 16710 (Coke) till pepsi, fick ett nej av urmakaren dĂ„ dom inte fĂ„r modifiera Rolex klockor och att den med pepsi hade en annan ref 16700, har lĂ€st i tidigare trĂ„dar att man lĂ€mnat in till andra ad och fĂ„tt den bytt. Ăr detta nĂ„got nytt dom börjat med?
tacksam för svar.
/pappy
BÄde 16700 och 16710 fanns med pepsi insert, har bytt insert utan problem pÄ min 16710 hos AD tidigare.
Rob E, har för mig jag betalade 1000kr för nytt insert och dÄ monterade de Àven pÄ det!alright! Konstigt, vilken ad var det? FÄr vÀl helt enkelt vÀnda mig till nÄgon annan ad dÄ, fÄr man frÄga vad du fick betala?
Fin, jag skulle byta krona till silver. Guldringen Àr cool.Kort frÄga - varför Àr GMT Two Tone inte mer populÀra? Okej att de har en enfÀrgad bezel vilket verkar vara all the rage men dÀr verkar det ju som att man kan göra ett klipp. Dessutom tycker jag personligen att den Àr riktigt snygg pÄ ett svart lÀderband slÀnger med en bild för inspiration snodd frÄn internÀtet.
Varför?Two tone har vÀl aldrig varit superpopulÀrt
För att det Àr fult.Varför?
Skoja lite finns ju inget fult eller snyggt, bara man sjÀlv som bestÀmmer !!NÀÀÀ
Wow. Tycker det ser ut som du har den versionen mest bÀst blÄa fÀrg. Haft en tidig version av denna som jag slÀppte. DÀr sÄg bezelen ut att vara lila och röd
Herregud vad stiff och Àven faktafel eftersom 16710 fanns med Coke, Pepsi och svart Insert. Pinsamt för ADn. GÄ tillbaka och be om det igen och var beredd pÄ att lÀra sÀljaren lite om Rolex historik och modellutbud.Tjena!
var tidigare under dagen pĂ„ Engströms ur i jönköping för att se om de kunde byta insert pĂ„ min 16710 (Coke) till pepsi, fick ett nej av urmakaren dĂ„ dom inte fĂ„r modifiera Rolex klockor och att den med pepsi hade en annan ref 16700, har lĂ€st i tidigare trĂ„dar att man lĂ€mnat in till andra ad och fĂ„tt den bytt. Ăr detta nĂ„got nytt dom börjat med?
tacksam för svar.
/pappy
Ja den ser för det mesta mörkblÄ/svart ut. SjÀlv hade jag nog föredragit den tidiga versionen.Wow. Tycker det ser ut som du har den versionen mest bÀst blÄa fÀrg. Haft en tidig version av denna som jag slÀppte. DÀr sÄg bezelen ut att vara lila och röd
Jag hÄller med. Den hÀr med riktigt mörk blÄ Àr klart den som fÄr klockan att se bÄde mest exklusiv ut och den som faktiskt (enligt mig) passar bÀst.Wow. Tycker det ser ut som du har den versionen mest bÀst blÄa fÀrg. Haft en tidig version av denna som jag slÀppte. DÀr sÄg bezelen ut att vara lila och röd
Herregud vad stiff och Àven faktafel eftersom 16710 fanns med Coke, Pepsi och svart Insert. Pinsamt för ADn. GÄ tillbaka och be om det igen och var beredd pÄ att lÀra sÀljaren lite om Rolex historik och modellutbud.