Absolut.NÄgon som har koll pÄ ifall 16700-insert fungerar Àven till 16710?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Absolut.NÄgon som har koll pÄ ifall 16700-insert fungerar Àven till 16710?
Vackert!Open six
FreedagggsssgĂŒĂŒĂŒlden Ă€r frammeOpen six
Köp en trisslottFick samtalet idag, min BLNR (batgirl) har kommit in, och dÄ har ja stÄtt pÄ listan i en mÄnad.
Trodde helt seriöst de skulle ta flera Är innan ADn skulle höra av sig.
Tror fan ja gör de. imorgon. För ja stÀllde ju mig pÄ intresselistan samtidigt som ja köpte första klockan hos dom (2022-04-05), dvs köphistoriken Àr en 2tone Datejust. LolKöp en trisslott
Inget snack om den saken.Ăr 1675 den bĂ€sta gmt som finns Ă€n idag? Jag tror dĂ„ det
Kul! Samma för en kompis till mig. Noll historik och en mÄnad vÀntan ungefÀr!Fick samtalet idag, min BLNR (batgirl) har kommit in, och dÄ har ja stÄtt pÄ listan i en mÄnad.
Trodde helt seriöst de skulle ta flera Är innan ADn skulle höra av sig.
Tack, klart man ska ha gĂŒld pĂ„ armen nĂ€r det Ă€r fredagFreedagggsssgĂŒĂŒĂŒlden Ă€r framme
TackVackert!
LÄt dem njuta av varje dag, Batman kan göra det. Grattis!Plockade upp den hÀr idag hos ADn
NĂ„r det gjelder 126710VTNR er det to ting:
1) Jeg blir svimmel av Ä se pÄ den. Hjernen gÄr fra -> ->
2) Jeg har ennÄ ikke sett ett eneste bilde i en eneste review online, der det er et bilde av klokken pÄ hÞyre hÄnd...WTF.