• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

23AF0E71-4FEA-4C98-8A40-06CBE8BBE7C6.jpeg
 
Bumpar trÄden...

SĂ„g i veckan att Krons hade en Batman och en Rootbeer i skylten, för den som vill stĂ„ och dregla lite 🙂 Var inte i vanliga montern, sĂ„ tror inte det Ă€r möjligt att klĂ€mma och kĂ€nna
 
Har du nÀrbilder som bekrÀftar det?
SvÄrt att fÄnga pÄ bild. LÀnken linjerar inte perfekt med bandhornen undertill. Jag upplever dock inte att det finns nÄgot spel mellan case och lÀnk. End-lÀnkarna gÄr inte att vicka och bör inte skava.
34F52703-7252-4FF1-9703-F6A6E34A99C8.jpeg
77FEE4A0-9B38-4A57-9D6D-AFE2883B0046.jpeg


Edit: Är nog som du skriver ett litet mellanrum i mitten dĂ„ den Ă€r gjord för en mindre boett. Jag hade inte ens noterat det sjĂ€lv.
A4F1972D-11EE-41A4-9879-0E0714798190.jpeg
 
Senast Àndrad:
Ser ut att komma en ny Gmt av nĂ„got slag imorgon. Coke, black, Sprite eller kanske en grĂ„/svart? Men kommer de Ă€ndra pĂ„ caset Ă€r min stora frĂ„ga. Blir det likt submariner ”41” med slimmade luggar? Vad tror ni?
 
Ser ut att komma en ny Gmt av nĂ„got slag imorgon. Coke, black, Sprite eller kanske en grĂ„/svart? Men kommer de Ă€ndra pĂ„ caset Ă€r min stora frĂ„ga. Blir det likt submariner ”41” med slimmade luggar? Vad tror ni?
Vore otroligt trĂ„kigt med att gĂ„ över till 41 dĂ„ GMT inte upplevs som lika blockig som den gamla Subben. Dessutom svĂ€ller Ă€ven claspen. Blir svĂ„rare för oss utan enorma handleder (<19 cm), typ majoriteten av populationen, att bĂ€ra upp det snyggt. Ur ett operationellt perspektiv skulle det kanske vara rimligt, dĂ„ produktionen kan slimmas till samma boett

 
Tillbaka
Topp