• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Hur ser tillgÄngen ut för den nya GMT'n 126710BRGR?

Jag har delade kÀnslor ang den. Den kÀnns lite för "lik" den helsvarta för att vara vÀrt samma premium som tex pepsin.

Eller hur upplever ni slm faktiskt har burit en mer Àn 10 minuter i en butik den?

Mvh Perry.

TÀnker du pÄ GRNR?

Vad det Ă€r vĂ€rt Ă€r upp till var och en att avgöra. Personligen gillar jag inte ”in your face” klockor och kĂ€nner att GRNR glider bĂ€ttre under radarn Ă€n en pepsi.
Batgirl hade jag nog kunnat tĂ€nka mig ocksĂ„, men kĂ€nner att ”one shade of gray” passar min personlighet bĂ€ttre.

Grusig i ögonen, men jobbet mÄste bli gjort och pengarna mÄste in.

GMT’n fĂ„r göra jobbet idag

IMG_2092.jpeg

TÀnker du pÄ GRNR?

Vad det Ă€r vĂ€rt Ă€r upp till var och en att avgöra. Personligen gillar jag inte ”in your face” klockor och kĂ€nner att GRNR glider bĂ€ttre under radarn Ă€n en pepsi.
Batgirl hade jag nog kunnat tĂ€nka mig ocksĂ„, men kĂ€nner att ”one shade of gray” passar min personlighet bĂ€ttre.
Naturligtvis var det den jag tĂ€nkte pĂ„. Hehe, hjĂ€rnslĂ€pp. 😇

Eller sÄ kan man köa hos AD.
Det kostar inget att stÄ i kö och har man inte vÀldigt brÄttom sÄ behöver man inte gÄ till grÄis.
Jag har inte köpt en klocka i butik pÄ flera Är..

Vet du vad kötiden kan vara? Nu nÀr den hÀr hetsen om att alla ska ha 10 rolex oavsett hur stora lÄn man fÄr ta har lagt sig sÄ kanske det inte Àr aÄ extremt?

Jag har inte köpt en klocka i butik pÄ flera Är..

Vet du vad kötiden kan vara? Nu nÀr den hÀr hetsen om att alla ska ha 10 rolex oavsett hur stora lÄn man fÄr ta har lagt sig sÄ kanske det inte Àr aÄ extremt?

Ingen aning om kötider.
Pepsi Àr sÀkert knepigare Àn bÄde Batman/batgirl och Bruce Wayne, vilket hade passat mig utmÀrkt dÄ jag hellre föredrar de tvÄ andra. BW och Batgirl Àr mina favoriter av dessa tre. BW om man vill vara lite nertonad.

Ingen aning om kötider.
Pepsi Àr sÀkert knepigare Àn bÄde Batman/batgirl och Bruce Wayne, vilket hade passat mig utmÀrkt dÄ jag hellre föredrar de tvÄ andra. BW och Batgirl Àr mina favoriter av dessa tre. BW om man vill vara lite nertonad.
Pepsi helt klart knepigare. Jag var vĂ€lkommen att lista mig för BM/BG eller BW hos Nymans, men inte Pepsi pĂ„ grund av extremt begrĂ€nsad tillgĂ„ng pĂ„ dem. Sen Ă€r vĂ€l min historik inte fantastisk, kanske hade gĂ„tt bĂ€ttre om jag varit mera av storfrĂ€sare Ă€n vad jag Ă€r

Pepsi helt klart knepigare. Jag var vĂ€lkommen att lista mig för BM/BG eller BW hos Nymans, men inte Pepsi pĂ„ grund av extremt begrĂ€nsad tillgĂ„ng pĂ„ dem. Sen Ă€r vĂ€l min historik inte fantastisk, kanske hade gĂ„tt bĂ€ttre om jag varit mera av storfrĂ€sare Ă€n vad jag Ă€r

Ok. TyvÀrr Àr min historik med just nymans inte jÀttebra. Men kan ju kolla med andra försÀljare i andra butiker.

Tack.

Mvh.

DÄ Àr ju frÄgan om var din historik Àr bÀttre?
Att snubbla över en Pepsi Àr vÀl inte helt enkelt. För egen del sÄ Àr jag ingen Pepsi-fantastic, mest pÄ grund av att min egen lilla personlighet.

Gillar jubilee bÀst men kör oyster lite. Fan inte dumt ÀndÄ
1000035073.jpg
1000034635.jpg
Snyggt! Föredrar ofta jubilee, men till gmt Àr det nÄgot som gör att oyster helt enkelt bara passar bÀttre. Oyster pÄ gmt ser lite plottrigare ut i mitt tycke.
Jag tĂ€nker att om en gmt vore en lĂ€nk hade det varit oyster, medan en dj hade varit en jubileelĂ€nk 😀

Tillbaka
Topp