Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den som lever fĂ„r se! Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r den kvarStora frĂ„gan Ă€r, hur lĂ€nge blir den kvar?
Nej, det tror jag inte. Inte utan ditt godkÀnnande iaf.Hur fungerar det nÀr man lÀmnar in en klocka med aluminiumbezel pÄ service - brukar de byta ut den till en ny?
Den Àr mycket bra, men slÄr inte din rootbeer.
16750 i en trevlig combo (gulnade/Àggskal vitguldsindex, blank tavla, plexi, pepsi och sÄklart jubilee )
Sant, and it is only cause it got nipplesDen Àr mycket bra, men slÄr inte din rootbeer.
En av anledningarna iallafallSant, and it is only cause it got nipples
jag har en 116710blnr som gÄngreserven blivit dÄlig pÄ.. den stannar efter ca 3 timmar Àven om jag haft klockan pÄ mej hela dagen..
gjorde en rejÀl vurpa för nÄgra veckor sen och det var efter det gÄngreserven började bli dÄlig..
Vad Àr det som har hÀnt? Den gÄr bra i övrigt och Àr servad för ca 2-3 Är sen.
Ok, har Bergströms urmakare pÄ plats nu för tiden? Eller vart kan man snabbast fixa detta? Bor i gbgKan vara mÀngder av anledningar.. skulle kunna vara stötsÀkringen till balansen som löst ut och blockerar i verket.
Ok, har Bergströms urmakare pÄ plats nu för tiden? Eller vart kan man snabbast fixa detta? Bor i gbg
Jo, sÄ var det sist jag var dÀr.. tar en evighetTror Bergströms Gbg skickar till Malmö men kan minnas fel.