Bas
Diamant
Fantastiska klockor helt enkeltHĂ„ller med 100%...
![]()
Funderar pÄ om man ska sÀtta pÄ jubilee lÀnken ikvÀll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiska klockor helt enkeltHĂ„ller med 100%...
![]()
Nu kommer du bli lynchad!!!NÄgon som testat 16700 eller 16710 pÄ skinnband?
Hahah kööör baraNu kommer du bli lynchad!!!
SĂ„Ă„ snyggt med jubileeFantastiska klockor helt enkelt
Funderar pÄ om man ska sÀtta pÄ jubilee lÀnken ikvÀll![]()
NÄgon som testat 16700 eller 16710 pÄ skinnband?
Superjubilee Àr riktigt bra! Men ja, som du sÀger lite frankenSÄÄ snyggt med jubilee, min Àr lite franken, dÄ jag har superjubilee pÄ.
![]()
Jag har testat men bytte tillbaka till lÀnk efter en dag. InsÄg att jag nog föredrar den sÄ.
Jag tycker det va snyggt iafspeciellt med svart bezel ! Föredrar nog ocksÄ lÀnk men det Àr kul att variera om det endÄ passar!
Aldrig. Aldrig. Aldrig.NÄgon som testat 16700 eller 16710 pÄ skinnband?
Haha, testade nyss! Men nej det kÀndes felAldrig. Aldrig. Aldrig.
Isn't she lovely
![]()
VÀldigt! FÄtt tag pÄ nÄgot Coke?
Jag har faktist lagt ner tanken pĂ„ ett Cole insert för 16700 kom aldrig med Coke. Ska försöka hitta en 16710 med Coke i bra skick istĂ€llet! Ălskar gmt speciellt dom gamla.
Haha tur att det finns ref till alla dÄ.Okej! Jo det lÄter vettigare att ha rÀtt ref pÄ coken. Jo GMT Àr en riktigt najs klocka! Alla refen utom TT![]()
Oj, sÄg detta nu. Kul att du Àr nöjd, hoppas att den kommer till anvÀndning!
Riktigt sugen pÄ att dra hem en GMT inom snar framtid. Den stora frÄgan Àr egentligen huruvida man ska rikta kan sig pÄ GMT eller GMT II. Gvs sÄ tidig som plÄnboken tillÄter![]()
Har varit sugen pĂ„ en 16750 ett tag nu. Det Ă€r ju semivintage som Ă€r den stora dragningskraften hos mig. Plexi, quickset och mĂ„lade index... Vad mer kan det begĂ€ras?16750 Ă€r ett ganska vettigt val om man vill ha ânyvintageâ. Finns ju med mĂ„lad tavla och quickset. SjĂ€lv fĂ„r jag hĂ„lla tillgodo med 16710
![]()
Blev ingen större skillnad under de sensommarmÄnaderna sÄ jag köpte detta klorinblekta av Compiss.Har varit sugen pÄ en 16750 ett tag nu. Det Àr ju semivintage som Àr den stora dragningskraften hos mig. Plexi, quickset och mÄlade index... Vad mer kan det begÀras?
Men din 16710 Àr inte sÄ illa pinkad heller! Schysst fade pÄ insert. Blev det nÄgon skillnad sedan du spika upp det pÄ vÀggen?
Tur det gick att lösa pÄ annat sÀtt. Kan du inte spika upp det nu igen och se vad som sker fram till sommaren? Pressa skiten ur det och lÄta vÀder och vind göra sittBlev ingen större skillnad under de sensommarmÄnaderna sÄ jag köpte detta klorinblekta av Compiss.
Tror det krÀvs starkare sol blandat med salta bad...Tur det gick att lösa pÄ annat sÀtt. Kan du inte spika upp det nu igen och se vad som sker fram till sommaren? Pressa skiten ur det och lÄta vÀder och vind göra sitt![]()
RĂ€tt trist faktiskt och för bred triangel index 12Ni som har 116710 LN, tröttnar man pĂ„ den fort eller Ă€r den en bra allroundklocka? Jag har haft 114060 men tycker att den blev lite trist och satt lite högt med sitt tjocka baklock. Ăr dock rĂ€dd att keramisk GMT blir lite blingig, men en Ă€ldre har aldrig intresserat mig.
![]()
Jag har testat men bytte tillbaka till lÀnk efter en dag. InsÄg att jag nog föredrar den sÄ.
Jag tycker faktist om den om jag ska vara Ă€rlig!Ni som har 116710 LN, tröttnar man pĂ„ den fort eller Ă€r den en bra allroundklocka? Jag har haft 114060 men tycker att den blev lite trist och satt lite högt med sitt tjocka baklock. Ăr dock rĂ€dd att keramisk GMT blir lite blingig, men en Ă€ldre har aldrig intresserat mig.