• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

HĂ„ller med 100%...
20171213_125030.jpg
Fantastiska klockor helt enkelt :)
Funderar pÄ om man ska sÀtta pÄ jubilee lÀnken ikvÀll :)

Riktigt sugen pÄ att dra hem en GMT inom snar framtid. Den stora frÄgan Àr egentligen huruvida man ska rikta in sig pÄ GMT eller GMT II. Gvs sÄ tidig som plÄnboken tillÄter ;)

Senast Àndrad:
Riktigt sugen pÄ att dra hem en GMT inom snar framtid. Den stora frÄgan Àr egentligen huruvida man ska rikta kan sig pÄ GMT eller GMT II. Gvs sÄ tidig som plÄnboken tillÄter ;)

16750 Ă€r ett ganska vettigt val om man vill ha ”nyvintage”. Finns ju med mĂ„lad tavla och quickset. SjĂ€lv fĂ„r jag hĂ„lla tillgodo med 16710 :)
0EDE2E2B-AA75-4C8E-9FE5-99B6F6DA86BD.jpeg

16750 Ă€r ett ganska vettigt val om man vill ha ”nyvintage”. Finns ju med mĂ„lad tavla och quickset. SjĂ€lv fĂ„r jag hĂ„lla tillgodo med 16710 :)
0EDE2E2B-AA75-4C8E-9FE5-99B6F6DA86BD.jpeg
Har varit sugen pÄ en 16750 ett tag nu. Det Àr ju semivintage som Àr den stora dragningskraften hos mig. Plexi, quickset och mÄlade index... Vad mer kan det begÀras?

Men din 16710 Àr inte sÄ illa pinkad heller! Schysst fade pÄ insert. Blev det nÄgon skillnad sedan du spika upp det pÄ vÀggen?

Har varit sugen pÄ en 16750 ett tag nu. Det Àr ju semivintage som Àr den stora dragningskraften hos mig. Plexi, quickset och mÄlade index... Vad mer kan det begÀras?

Men din 16710 Àr inte sÄ illa pinkad heller! Schysst fade pÄ insert. Blev det nÄgon skillnad sedan du spika upp det pÄ vÀggen?
Blev ingen större skillnad under de sensommarmÄnaderna sÄ jag köpte detta klorinblekta av Compiss.

Ni som har 116710 LN, tröttnar man pĂ„ den fort eller Ă€r den en bra allroundklocka? Jag har haft 114060 men tycker att den blev lite trist och satt lite högt med sitt tjocka baklock. Är dock rĂ€dd att keramisk GMT blir lite blingig, men en Ă€ldre har aldrig intresserat mig.

Ni som har 116710 LN, tröttnar man pĂ„ den fort eller Ă€r den en bra allroundklocka? Jag har haft 114060 men tycker att den blev lite trist och satt lite högt med sitt tjocka baklock. Är dock rĂ€dd att keramisk GMT blir lite blingig, men en Ă€ldre har aldrig intresserat mig.
RÀtt trist faktiskt och för bred triangel index 12

Jag tycker faktist om den om jag ska vara Àrlig!
Inte tröttnat Àn iaf. Den Àr lite blingig om du jÀmför mot en vanlig subC.

Tillbaka
Topp