• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Äntligen hemma :) riktigt nöjd med den!
BEA17F6F-9364-4566-A59C-7247EEDE7A66.jpeg

41774428-CB8E-4630-8B3C-D876F71D66A5.jpeg
Riktigt fin! Grattis :)
 
Har inte anvÀnt denna sedan jag köpte min Hulk. SÄ idag fick det bli den!
Och redan Ängrar jag mig, vill ha Hulken pÄ istÀllet.
Vad fan Àr det som har hÀnt? Detta Àr klockan som sminkat AP pÄ fingrarna för mig men en Hulk Àr den som Àr bÀttre... Jag Àr lustig...
Vacker Àr hon iallafall, Och lÀtt!
20180208_063627.jpg
 
Har inte anvÀnt denna sedan jag köpte min Hulk. SÄ idag fick det bli den!
Och redan Ängrar jag mig, vill ha Hulken pÄ istÀllet.
Vad fan Àr det som har hÀnt? Detta Àr klockan som sminkat AP pÄ fingrarna för mig men en Hulk Àr den som Àr bÀttre... Jag Àr lustig...
Vacker Àr hon iallafall, Och lÀtt!
20180208_063627.jpg
LÄter som du behöver en knuff!? För att fÄ bot pÄ symtomen Àr det bara och flippa " det Àr sedan gammalt"
 
Jag passar pĂ„ och kastar upp lite bilder frĂ„n Spanien nĂ€r jag var dĂ€r för nĂ„gra veckor sedan. Hoppas ni inte har nĂ„got emot det och ni fĂ„r jĂ€tte gĂ€rna slĂ€nga ivĂ€g en kommentar vad ni tycker. Är öppen för tipps Ă„ rĂ„d nĂ€r det gĂ€ller fota klockor dĂ„ jag Ă€r ganska ny pĂ„ det, sĂ„ det tas emot tacksamt.

Det som stod pÄ modell listan idag (dÄ) va inget mindre Àn min GMT 116713, och det vart lite natur bilder som jag bara försökte fÄnga i ögonblicket dÄ nÀr jag va ute Ä gjorde nÄgot.

Önskar alla en trevlig kvĂ€ll ocksĂ„ :)


DSC_0015.JPG



DSC_0028.JPG



DSC_0039.JPG



DSC_0020.JPG



DSC_0077.JPG



DSC_0068.JPG
Sent pÄ det men hÀrliga bilder pÄ en grym klocka! @Starillusion
 
Jag passar pĂ„ och kastar upp lite bilder frĂ„n Spanien nĂ€r jag var dĂ€r för nĂ„gra veckor sedan. Hoppas ni inte har nĂ„got emot det och ni fĂ„r jĂ€tte gĂ€rna slĂ€nga ivĂ€g en kommentar vad ni tycker. Är öppen för tipps Ă„ rĂ„d nĂ€r det gĂ€ller fota klockor dĂ„ jag Ă€r ganska ny pĂ„ det, sĂ„ det tas emot tacksamt.

Det som stod pÄ modell listan idag (dÄ) va inget mindre Àn min GMT 116713, och det vart lite natur bilder som jag bara försökte fÄnga i ögonblicket dÄ nÀr jag va ute Ä gjorde nÄgot.

Önskar alla en trevlig kvĂ€ll ocksĂ„ :)


DSC_0015.JPG



DSC_0028.JPG



DSC_0039.JPG



DSC_0020.JPG



DSC_0077.JPG



DSC_0068.JPG
Kan inte undgÄ att tÀnka att det blir repor pÄ den polerade centerlÀnken? Hur stÄr den sig?

Edit: Grymma bilder och grym klocka!!!
 
Kan inte undgÄ att tÀnka att det blir repor pÄ den polerade centerlÀnken? Hur stÄr den sig?

Edit: Grymma bilder och grym klocka!!!

Absolut det blir det. Men nÀr man fotar (jag iallafal) sÄ Àr man extra försiktig, och sÀllan jag har mÀrktav nya spÄr/repor efter fotat. Men i vardags, dÄ tycker jag att de gÄr var Ä varannan dag att man hittar nya spÄr hela tiden. Guldet Àr ju kÀnt för att ta mycket stryk, och klockan Àr ju till för att anvÀndas. SÄ vardags spÄr fÄr man ju tyvÀrr rÀkna med.

FÄr tacka varmast för att du gillade bilderna. :)
 
Absolut det blir det. Men nÀr man fotar (jag iallafal) sÄ Àr man extra försiktig, och sÀllan jag har mÀrktav nya spÄr/repor efter fotat. Men i vardags, dÄ tycker jag att de gÄr var Ä varannan dag att man hittar nya spÄr hela tiden. Guldet Àr ju kÀnt för att ta mycket stryk, och klockan Àr ju till för att anvÀndas. SÄ vardags spÄr fÄr man ju tyvÀrr rÀkna med.

FÄr tacka varmast för att du gillade bilderna. :)
Är sjĂ€lv ute efter en 116710LN, Ă€r rĂ€dd att det ska bli för mycket repor, men antar att man inte tĂ€nker pĂ„ det efter ett tag! Du med g/s mĂ„ste ju fĂ„r stĂ„ ut med bra mycket mer Ă€n vad jag kommer Ă€ndĂ„! ;)
 
Är sjĂ€lv ute efter en 116710LN, Ă€r rĂ€dd att det ska bli för mycket repor, men antar att man inte tĂ€nker pĂ„ det efter ett tag! Du med g/s mĂ„ste ju fĂ„r stĂ„ ut med bra mycket mer Ă€n vad jag kommer Ă€ndĂ„! ;)

NÀ men sÄ Àr det. Man fÄr första repan, dÄ blir man sne pÄ sig sjÀlv för man kanske va klumpig eller dylikt. Men sen gÄr det ett tag sÄ kommer det alltid komma mer. Personligen tycker jag mina grövsta repor knappt syns, om man inte tar av den och granskar i lugn Ä ro. Annars sÄ kan man se nÄgot nÀr ljuset faller fel/rÀtt. :pompus:
 
  • Like
Reactions: KSV
NÀ men sÄ Àr det. Man fÄr första repan, dÄ blir man sne pÄ sig sjÀlv för man kanske va klumpig eller dylikt. Men sen gÄr det ett tag sÄ kommer det alltid komma mer. Personligen tycker jag mina grövsta repor knappt syns, om man inte tar av den och granskar i lugn Ä ro. Annars sÄ kan man se nÄgot nÀr ljuset faller fel/rÀtt. :pompus:
Det lÄter bra! Blev lite lugnare med mig sjÀlv nu! Tack för hjÀlpen!
 
Tillbaka
Topp