Riktigt fin! GrattisĂntligen hemmariktigt nöjd med den!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! GrattisĂntligen hemmariktigt nöjd med den!
![]()
![]()
Man tackarRiktigt fin! Grattis![]()
HĂ€rligt! Var har vi för Ă„rtal pĂ„ den skönheten? 1990 > antar jag? Blir det pepsi insert som variation ocksĂ„?Ăntligen hemmariktigt nöjd med den!
![]()
![]()
StÀmmer bra, S serie frÄn 1994HÀrligt! Var har vi för Ärtal pÄ den skönheten? 1990 > antar jag? Blir det pepsi insert som variation ocksÄ?
/Svartis
Jackpot! Fick nÄgot lÀmna för att göra plats för GMT? GÄr sjÀlv och suktar lite pÄ en gammal pepsi.StÀmmer bra, S serie frÄn 1994
Det blir bÄde ett pepsi och ett svart, Àlskar att man kan variera sÄ mycket.
//
Bas
Nej inte denna gÄngen, ja den gör sig absolut bÀst med pepsi tycker jag. Den sitter sÄ sjukt bra pÄ handen ocksÄ! Grymt nöjdJackpot! Fick nÄgot lÀmna för att göra plats för GMT? GÄr sjÀlv och suktar lite pÄ en gammal pepsi.
Grattis till en fin klocka! Det Ă€r en klar favoritĂntligen hemmariktigt nöjd med den!
![]()
![]()
Bra Àr synd att sÀga...sÄ jag sÀger bÀst!!!1675 -66
![]()
GMT is da shit, jao!
![]()
Tack! BÀst Àr den knappast men mycket bra i alla fall!Bra Àr synd att sÀga...sÄ jag sÀger bÀst!!!
Nya kÀrleken fÄr hÀnga pÄ idag med
![]()
Inga poleringar för migDen skulle behöva en polering![]()
LÄter som du behöver en knuff!? För att fÄ bot pÄ symtomen Àr det bara och flippa " det Àr sedan gammalt"Har inte anvÀnt denna sedan jag köpte min Hulk. SÄ idag fick det bli den!
Och redan Ängrar jag mig, vill ha Hulken pÄ istÀllet.
Vad fan Àr det som har hÀnt? Detta Àr klockan som sminkat AP pÄ fingrarna för mig men en Hulk Àr den som Àr bÀttre... Jag Àr lustig...
Vacker Àr hon iallafall, Och lÀtt!
![]()
Sent pĂ„ det men hĂ€rliga bilder pĂ„ en grym klocka! @StarillusionJag passar pĂ„ och kastar upp lite bilder frĂ„n Spanien nĂ€r jag var dĂ€r för nĂ„gra veckor sedan. Hoppas ni inte har nĂ„got emot det och ni fĂ„r jĂ€tte gĂ€rna slĂ€nga ivĂ€g en kommentar vad ni tycker. Ăr öppen för tipps Ă„ rĂ„d nĂ€r det gĂ€ller fota klockor dĂ„ jag Ă€r ganska ny pĂ„ det, sĂ„ det tas emot tacksamt.
Det som stod pÄ modell listan idag (dÄ) va inget mindre Àn min GMT 116713, och det vart lite natur bilder som jag bara försökte fÄnga i ögonblicket dÄ nÀr jag va ute Ä gjorde nÄgot.
Ănskar alla en trevlig kvĂ€ll ocksĂ„
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror @hook kör eller körde det.NÄgon som kör jubilee pÄ en 116710LN/BLNR? SÄÄÄ snyggt!
Sent pÄ det men hÀrliga bilder pÄ en grym klocka! @Starillusion
Kan inte undgĂ„ att tĂ€nka att det blir repor pĂ„ den polerade centerlĂ€nken? Hur stĂ„r den sig?Jag passar pĂ„ och kastar upp lite bilder frĂ„n Spanien nĂ€r jag var dĂ€r för nĂ„gra veckor sedan. Hoppas ni inte har nĂ„got emot det och ni fĂ„r jĂ€tte gĂ€rna slĂ€nga ivĂ€g en kommentar vad ni tycker. Ăr öppen för tipps Ă„ rĂ„d nĂ€r det gĂ€ller fota klockor dĂ„ jag Ă€r ganska ny pĂ„ det, sĂ„ det tas emot tacksamt.
Det som stod pÄ modell listan idag (dÄ) va inget mindre Àn min GMT 116713, och det vart lite natur bilder som jag bara försökte fÄnga i ögonblicket dÄ nÀr jag va ute Ä gjorde nÄgot.
Ănskar alla en trevlig kvĂ€ll ocksĂ„
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte undgÄ att tÀnka att det blir repor pÄ den polerade centerlÀnken? Hur stÄr den sig?
Edit: Grymma bilder och grym klocka!!!
Ăr sjĂ€lv ute efter en 116710LN, Ă€r rĂ€dd att det ska bli för mycket repor, men antar att man inte tĂ€nker pĂ„ det efter ett tag! Du med g/s mĂ„ste ju fĂ„r stĂ„ ut med bra mycket mer Ă€n vad jag kommer Ă€ndĂ„!Absolut det blir det. Men nĂ€r man fotar (jag iallafal) sĂ„ Ă€r man extra försiktig, och sĂ€llan jag har mĂ€rktav nya spĂ„r/repor efter fotat. Men i vardags, dĂ„ tycker jag att de gĂ„r var Ă„ varannan dag att man hittar nya spĂ„r hela tiden. Guldet Ă€r ju kĂ€nt för att ta mycket stryk, och klockan Ă€r ju till för att anvĂ€ndas. SĂ„ vardags spĂ„r fĂ„r man ju tyvĂ€rr rĂ€kna med.
FÄr tacka varmast för att du gillade bilderna.![]()
Ăr sjĂ€lv ute efter en 116710LN, Ă€r rĂ€dd att det ska bli för mycket repor, men antar att man inte tĂ€nker pĂ„ det efter ett tag! Du med g/s mĂ„ste ju fĂ„r stĂ„ ut med bra mycket mer Ă€n vad jag kommer Ă€ndĂ„!![]()
Det lÄter bra! Blev lite lugnare med mig sjÀlv nu! Tack för hjÀlpen!NÀ men sÄ Àr det. Man fÄr första repan, dÄ blir man sne pÄ sig sjÀlv för man kanske va klumpig eller dylikt. Men sen gÄr det ett tag sÄ kommer det alltid komma mer. Personligen tycker jag mina grövsta repor knappt syns, om man inte tar av den och granskar i lugn Ä ro. Annars sÄ kan man se nÄgot nÀr ljuset faller fel/rÀtt.![]()
Mumma pÄ den bezeln