StÀllde du dig i kö?Kör Jubilee pÄ BLRN tills jag fÄtt tag pÄ en BLRO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀllde du dig i kö?Kör Jubilee pÄ BLRN tills jag fÄtt tag pÄ en BLRO
Japp! Hos tre AD i tre olika lÀnderStÀllde du dig i kö?
Ja den var verkligen pricken över iet. Gillar skarpt. Gillade bÄda i rose med. Bra slÀppHÄller med, vÀldigt skumt och otippat.
Den nya blÄa tavlan pÄ vitguldarn var lÀcker !
Du Àr galen. Men din blev faktiskt rÀtt schysst pÄ jubilee....Japp! Hos tre AD i tre olika lÀnder
Ja precis, den nya rootbear inspererande var otroligt bra, tycker med det var ett bra slÀpp, mÄnga Àr tydligen besvikna.Ja den var verkligen pricken över iet. Gillar skarpt. Gillade bÄda i rose med. Bra slÀpp
Haha ja lite sÄ!Du Àr galen. Men din blev faktiskt rÀtt schysst pÄ jubilee....
HÄller helt med, tycker bÄda Àr fantastiskt snygga. förstÄr inte besvikelsen.Ja precis, den nya rootbear inspererande var otroligt bra, tycker med det var ett bra slÀpp, mÄnga Àr tydligen besvikna.
Jubilé rulesKör Jubilee pÄ BLRN tills jag fÄtt tag pÄ en BLRO
Jo, fast ur marknadsmÀssig synpunkt har det ju gÄtt hÄl i huvudet pÄ Rolex dÄ de förkastar samtliga kapitalstinna kunder som tidigare köpt en vitgulds-pepsi 116719 genom att inte nu göra en Coke och differentiera modellerna - istÀllet slÀnger man först nu pÄ en blÄ tavla pÄ vitguldsvarianten. Hur kÀnner man som kund som köpt keramisk vitgulds-pepsi nÀr en fantastiskt snygg, och prisvÀrd fattigmans-pepsi pÄ jubilee invaderar marknaden? Oerhört inkonsekvent och egendomligt.Ja alla var ju sÄ sÀkra pÄ att Rolex inte slÀpper en StÄl i pepsi lite roligt nu i efterhand
Du kan dock inte fÄ pÄ en oyster-lÀnk pÄ nya pepsin, det Àr endast jubilee lÀnken som gÀller.Jo, fast ur marknadsmÀssig synpunkt har det ju gÄtt hÄl i huvudet pÄ Rolex dÄ de förkastar samtliga kapitalstinna kunder som tidigare köpt en vitgulds-pepsi 116719 genom att inte nu göra en Coke och differentiera modellerna - istÀllet slÀnger man först nu pÄ en blÄ tavla pÄ vitguldsvarianten. Hur kÀnner man som kund som köpt keramisk vitgulds-pepsi nÀr en fantastiskt snygg, och prisvÀrd fattigmans-pepsi pÄ jubilee invaderar marknaden? Oerhört inkonsekvent och egendomligt.
... det Ă€r synd att de inte slĂ€pptes till alla resterande Rolex-modeller... Men men, ser fram emot Basel 2019!Ăr det bara jag som tycker att det Ă€r synd att calibre 3285 inte slĂ€pptes till resterande GMT modeller?
SvÄrt att sia om... Kommer nog alltid finnas de som uppskattar de Àldre referenserna, dÀrmed kvarstÄr efterfrÄgan. MÄngsidigheten du fÄr genom att byta insert gÄr ju dessutom förlorad om du vÀljer en sexsiffrig.Tror ni att priset pÄ 5-siffriga pepsi kommer att förÀndras i och med nyslÀppet?
Och vad fÄr man egentligen ge för en 16710/16700 i hyfsat skick utan tillbehör i dagslÀget, tycker priserna varierar sÄ sjukt mycket pÄ tex chrono24!
Jag sÄlde för nÄgra mÄn sendan en opolerad 16700 i super skick och nyservad hos Rob e för 57 k.Tror ni att priset pÄ 5-siffriga pepsi kommer att förÀndras i och med nyslÀppet?
Och vad fÄr man egentligen ge för en 16710/16700 i hyfsat skick utan tillbehör i dagslÀget, tycker priserna varierar sÄ sjukt mycket pÄ tex chrono24!
Jag sÄlde för nÄgra mÄn sendan en opolerad 16700 i super skick och nyservad hos Rob e för 57 k.
SÄlde till en sjysst ks medlem sÄ det spelar inte sÄ stor rollDu hade nogg kunnat fÄ 70 för den
För referens sÄ hittade jag en bra bild som visar fÀrgskillnaden pÄ Pepsi C och Batman. Pepsi har mer lila blÄ eftersom den Àr egentligen helt röd frÄn början. Batman har en riktig blÄ fÀrg, sen Àr den svarta delen pÄlagd efterÄt.
Synd att dom inte fick till en blÄ fÀrg pÄ pepsi !För referens sÄ hittade jag en bra bild som visar fÀrgskillnaden pÄ Pepsi C och Batman. Pepsi har mer lila blÄ eftersom den Àr egentligen helt röd frÄn början. Batman har en riktig blÄ fÀrg, sen Àr den svarta delen pÄlagd efterÄt.
Inte sÄ mycket buzz över dom hÀr tvÄ skönheterna. Har hamnat i skuggan av nya pepsin men slÄr den med hÀstlÀngder tycker jag! Det enda som saknas Àr brun urtavla...
InstÀmmer! Första gÄngen jag blev sugen pÄ en TT modell.Inte sÄ mycket buzz över dom hÀr tvÄ skönheterna. Har hamnat i skuggan av nya pepsin men slÄr den med hÀstlÀngder tycker jag! Det enda som saknas Àr brun urtavla...
Köp en Buttman hÀr pÄ KS, för en femma över listpris? Om du inte vill ha en "pepsi", och stÀllde dig i kö i onsdags. KÀnns trist att köpa en helsvart.Kan man se Batman nÄgonstans i Stockholm? Har varit pÄ Luxury watches och alla ADs. Funderar pÄ om jag ska ta svart eller vÀnta pÄ Batman.