Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Intressant trÄd om liknande om man vill lÀsaSpÀnnande!
The âAlbinoâ Rolex GMT-Master 6542 at⊠| Monaco Legend Auctions
Read the news: The âAlbinoâ Rolex GMT-Master 6542 at Monaco Legend Groupâs Exclusive Timepieces Auctionwww.monacolegendauctions.com
NÄgon som har koll pÄ vilken ref Àr korrekt pÄ oyster- respektive jubileelÀnken för sena* 16710? @SWC ?
*Sena = efter 2005.
Du Àr en hjÀlte! MÄnga tack!78790A & 62510H
Det kan sĂ€kert skilja lite mellan olika AD men generellt Ă€r det inte möjligt att köpa lösa delar till Rolex utan att lĂ€mna nĂ„got i retur, jag har försökt.Hörni, snabb frĂ„ga om att köpa tillbehör till sin 16710. Ăr det möjligt att knata in till en ad och bestĂ€lla en coke insert (jag har en pepsi)? Och Ă€r det möjligt att köpa en jubilee om man har en oyster och vice versa?
Eller larvar de sig med att behĂ„lla sakerna eller att man inte fĂ„r bestĂ€lla âannanâ fĂ€rg?
Har inget cert och det Àr vÀl inte heller nÄgot problem i sÄdana Àrenden?
Om inte jag Àr ute Ä cyklar sÄ kan man vÀl pÄ serienummer inte se vilket insert en 16710 kom med frÄn fabrik?
LÀnk fÄr man köpa men det skiljer kraftigt i pris beroende pÄ om du har en gammal lÀnk att byta in eller inte.Fast Ä andra sidan sÄ borde de knappast kunna neka nÄgon att köpa en lÀnk till en 16710 om man kommer in med en man köpt pÄ tex lÀder eller Nato?
Det beror pĂ„ del till del. Vissa delar kan man fĂ„ ett inbytes pris pĂ„. LĂ€nkar Ă€r dock undantaget om det inte Ă€r guld i.Hörni, snabb frĂ„ga om att köpa tillbehör till sin 16710. Ăr det möjligt att knata in till en ad och bestĂ€lla en coke insert (jag har en pepsi)? Och Ă€r det möjligt att köpa en jubilee om man har en oyster och vice versa?
Eller larvar de sig med att behĂ„lla sakerna eller att man inte fĂ„r bestĂ€lla âannanâ fĂ€rg?
Om inte jag Àr ute Ä cyklar sÄ kan man vÀl pÄ serienummer inte se vilket insert en 16710 kom med frÄn fabrik?
Gjorde verkligen Rolex den Ätskillnaden pÄ 16710? De nyare GMT har ju referenser med BLNR, BLRO, etc men 16710 var vÀl bara det? Eller menar du att det Àr kopplat till serienumret?Det beror pÄ del till del. Vissa delar kan man fÄ ett inbytes pris pÄ. LÀnkar Àr dock undantaget om det inte Àr guld i.
Dom kan se vad för insert klockan kom med frÄn fabrik.
Har svÄrt att tro att det Àr registrerat.Gjorde verkligen Rolex den Ätskillnaden pÄ 16710? De nyare GMT har ju referenser med BLNR, BLRO, etc men 16710 var vÀl bara det? Eller menar du att det Àr kopplat till serienumret?
Har svÄrt att tro att det Àr registrerat.
Du kan ju prova att komma till Nymans utan insert. Det kan ju ha ramlat av.
Insert har jag hört ska vara svĂ„rt att köpa nytt av. DĂ€remot Ă€r lĂ€nk inget problem. Jag köpte en jubileelĂ€nk till min 16710 via Bergströms och det var inga som helst problem. Enda Ă€r att du mĂ„ste ta med klockan och lĂ„ta de sĂ€tta pĂ„ den pĂ„ klockan.Hörni, snabb frĂ„ga om att köpa tillbehör till sin 16710. Ăr det möjligt att knata in till en ad och bestĂ€lla en coke insert (jag har en pepsi)? Och Ă€r det möjligt att köpa en jubilee om man har en oyster och vice versa?
Ăven pĂ„ klockor frĂ„n 90-tal och 00-tal? Det trodde jag inte.Dom kan se i systemet vilken bezel den levererades med.
Stod Àven pÄ cert i vissa lÀnder.
Ăven pĂ„ klockor frĂ„n 90-tal och 00-tal? Det trodde jag inte.
Hur Àr prislÀget för begagnade insert idag? TÀnker bÄde service insert och original fadade insert. Till 16700-16710 alltsÄ.Yes pÄ bÄda.
![]()
![]()
Hur Àr prislÀget för begagnade insert idag? TÀnker bÄde service insert och original fadade insert. Till 16700-16710 alltsÄ.
Stort grattis! Det Àr en magisk klockaFörsta GMT:n! Kul klocka!
![]()
![]()
MÄnga tack! Den kÀnns helt perfekt!Stort grattis! Det Àr en magisk klocka![]()