Bonumm
Silver
Kanon, det Àr den jag behöver. Blir till att kolla upp med Nymans till veckan.69200 Àr den som passar 126710.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanon, det Àr den jag behöver. Blir till att kolla upp med Nymans till veckan.69200 Àr den som passar 126710.
Japp Nymans hade flera i lager. Minns inte priset men jag angav det i mitt tidigare inlÀgg.Kanon, det Àr den jag behöver. Blir till att kolla upp med Nymans till veckan.
De hade tydligen en i lager som jag paxade. Ska bli najs med jubile! Jag fÄr slÀnga upp en bild sedanJapp Nymans hade flera i lager. Minns inte priset men jag angav det i mitt tidigare inlÀgg.
Lite sugen pÄ en jubilee pÄ denna pÄ sikt.
![]()
Jubilee ska det vara!!!Lyssna inte pÄ @Limeee! Coke görs bÀst pÄ oyster![]()
Jag har ett liggandes men har aldrig provat det pÄ klockan.NÄgon hÀr inne som kör svart insert? Bytte just pÄ min
![]()
Vore inte helt fel med en liiiite nĂ€ttare boett, likt OPVad tror ni? Ăr 136710 pĂ„ gĂ„ng? OP har ju fĂ„tt 13-ref nu...
NÄgon typ av diskret charm finns det ju med det svarta men pepsi Àr ÀndÄ klart bÀttreJag har ett liggandes men har aldrig provat det pÄ klockan.
Tycker den blir för trÄkig helt enkelt, jag har aldrig fattat charmen med lakrits pÄ 16710.
NÄgon typ av diskret charm finns det ju med det svarta men pepsi Àr ÀndÄ klart bÀttre![]()
Det stÄr högst upp pÄ önskelistan till tomten!Fast de ska ju va jubilee ocksÄ![]()
Ja ett jubilee skulle sitta fin-fint.Det stÄr högst upp pÄ önskelistan till tomten!
Ăr det nĂ„gon in denna trĂ„d som har bra förslag pĂ„ vart man kan hitta ett Pepsi OEM till ett hyfsat pris för en 16710 (frĂ„n '89)? Har letat runt lite men de som jag kikat pĂ„ har skenat ivĂ€g i pris.
Ja ett jubilee skulle sitta fin-fint.