• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

@Roffe Persson du borde verkligen fÄ din snart. Fan vad magisk den Àr! Sitter perfekt pÄ handleden.
20180904_174303.jpg
Ja det hoppas jag med. Grattis till en fin klocka.

Mvh

vad menar du?
Vad ska jÀmföras pÄ blnr och blro'n?
Precis en BLNR/GMTc med jubilee-lÀnk mot den nya. AlltsÄ sjÀlva kÀnslan pÄ armen. Om det Àr lÀnken som Àr den stora skillnaden eller caset. Givetvis Àr det en kombination men finns ju alltid nÄgon/nÄgra detaljer som betyder lite mer.

Precis en BLNR/GMTc med jubilee-lÀnk mot den nya. AlltsÄ sjÀlva kÀnslan pÄ armen. Om det Àr lÀnken som Àr den stora skillnaden eller caset. Givetvis Àr det en kombination men finns ju alltid nÄgon/nÄgra detaljer som betyder lite mer.
Caset Àr lite annorlunda och blnr pÄ jubilee Àr ju inte samma lÀnk som 126710blro kommer pÄ..

Tror inte nÄgon pÄ forumet testat en 126710blro pÄ en superjubilee lÀnk eller en blnr pÄ blro's lÀnk sÄ ett svar pÄ din frÄga kommer du nog inte fÄ utifrÄn nÄgons erfarenhet :)

EDIT: AlltsÄ, BLNR pÄ superjubilee Àr ju inte samma som blro's lÀnk mtp lÄset t.ex..

Caset Àr lite annorlunda och blnr pÄ jubilee Àr ju inte samma lÀnk som 126710blro kommer pÄ..

Tror inte nÄgon pÄ forumet testat en 126710blro pÄ en superjubilee lÀnk eller en blnr pÄ blro's lÀnk sÄ ett svar pÄ din frÄga kommer du nog inte fÄ utifrÄn nÄgons erfarenhet :)

EDIT: AlltsÄ, BLNR pÄ superjubilee Àr ju inte som blro's lÀnk mtp lÄset t.ex..
Precis. Jag Àr riktigt trög. Nya BLRO har lÀnk med likadant lÄs som sitter pÄ OYSTER. Superjub Àr ju den man öppnar med kronan.

SÄ jag fÄr vÀl omformulera min frÄga till skillnad pÄ GMTc med Super vs BLRO, endast kÀnslan pÄ armen.

Dina frÄgor Àr lite konstiga om jag fÄr sÀga det :confused:
Funderar bara hur det gÄr till nÀr butik ger sÄpass mycket pengar till kunderna som nÀr de gör om de slÀpper en ny Pepsi eller Daytona till listpris. Stora incitament att sÀlja dem pÄ annat sÀtt (grÄhandlare) eller att ta pengar vid sidan om.

Jag kanske Àr mindre insatt Àn du, men sÄ konstig tycker jag inte funderingen Àr?

Hur skulle du sÀga att BLNR pÄ jubilee mot nya?
PÄ den BLNR jag hade testade jag jubilee vilket var mkt bra...snÀppet vassare pÄ 126710 mkt tack vare mer "slimmat" case. BÄda mkt bra men helheten stÀmmer bÀttre pÄ nya...dock inte samma lÀnk sÄ jag vet inte riktigt om jÀmförelsen blir rÀtt

PÄ den BLNR jag hade testade jag jubilee vilket var mkt bra...snÀppet vassare pÄ 126710 mkt tack vare mer "slimmat" case. BÄda mkt bra men helheten stÀmmer bÀttre pÄ nya...dock inte samma lÀnk sÄ jag vet inte riktigt om jÀmförelsen blir rÀtt
Exakt de jag ville höra. Skulle du vilja testa superj pÄ nya caset? Tror du det skulle lirat Ànnu bÀttre?

Tillbaka
Topp