Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
tror ingen har en 6542. Skulle vÀl vara om per har isfvore coolt om vi kunde fÄ ihop en bild med samtliga GMTS since the beginning? Finns alla refs hÀr pÄ KS?
Köp du en dÄ sÄ vi kan börja...tror ingen har en 6542. Skulle vÀl vara om per har isf
Lagt mitt spel pÄ EuroJackpot nÀsta fredag. Kanske blir en dÄKöp du en dÄ sÄ vi kan börja...
Med serti eller brun tavla och insert Àr den magisk16718 Àr sjukt mysig, nÄgon som har en och kan bjuda pÄ lite bilder?
Du har missat mycketVad har jag missat??
Det mesta med Rolex sportstÄl gÄr en bit över list...en del mkt över tex 126710, 116500, Blnr, hulk....eller trollar du?What the..
Ligger produktionen efter eller vad Àr grejen??
Basel 2018, ca halvÄr sedan.Vad har jag missat??
Det Ă€r Rolex sportstĂ„l...Dom ligger ju ute för typ 160â..
LÀs nÄn av alla Rolex kö trÄdar..What the..
Ligger produktionen efter eller vad Àr grejen??
Inte kollat in nyheter sen jag hade en Panerai..Du har missat mycket
Trollar nej haha, iom att nya klockor inte Àr min melodi, ja förutom Panerai dÄ en gÄng i tiden, sÄ har jag varken hÀngt med eller för den delen, brytt mej. Eller jo, reagerat att typ PP 5711 sÀljs för över listpriset pga liten tillverkning men trodde aldrig att det skulle va sÄ hÀr med Rolex..Det mesta med Rolex sportstÄl gÄr en bit över list...en del mkt över tex 126710, 116500, Blnr, hulk....eller trollar du?
Sett den absolut men inte lÀst om den..Basel 2018, ca halvÄr sedan.
Riktigt fining du har pÄ ingÄng.Sneak peak nr3 pÄ kommande Gmt
Tack!!!Riktigt fining du har pÄ ingÄng.
GĂ€llande nya sportrolex sĂ„ har du missat en hel del. Kölista pĂ„ 6-10 Ă„r pĂ„ Daytona. Nu verkar kön vara stĂ€ngd. Pepsi Ă€r vĂ€l det populĂ€raste nyslĂ€ppet, men det Ă€r kölista pĂ„ alla nya sportrolex. Hulk, Batman, men Ă€ven en plain sub. Ăven tvĂ„ton sĂ€ljs slut till listpris som det verkar. Det Ă€r vĂ€l kineserna som damsuger marknaden och kanske kanske sĂ€ljs partier frĂ„n vissa AD till grĂ„handlare för över list .... eller sĂ„ Ă€r bara tilldelningen sĂ„ lĂ„g.
Kommer priserna att bli helt crazy?Till och med 216570 Àr det vÀntetid tid pÄ hos mÄnga handlare
Fin! Grattis!Sneak peak nr3 pÄ kommande Gmt
Hahaha nja...tror inte priserna kommer gÄ bananas men tycker mig redan se att de kryper aningen uppÄtKommer priserna att bli helt crazy?
Kommer du-vet-vem fÄ rÀtt?
Tack!!!
Den Àr det bÀsta exet jag sett iaf
Iaf 1675 med senare Mark..Givet alla GMTs nÄgonsin?
Iaf 1675 med senare Mark..
Men visst, finns sÄklart bÀttre o roligare men jag Àr supernöjd