• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Testade nÄgra gmt er idag!

Rootbeer verkar grym! Rosén Àr dÀr med men gmt pepsi Àr faaan riktigt bra!!
BFC5A464-1353-4D78-8EE2-3BAAA09A2AEE.jpeg
5A35BFF4-E980-4388-AE7B-57D01441A21E.jpeg

Det mesta med Rolex sportstÄl gÄr en bit över list...en del mkt över tex 126710, 116500, Blnr, hulk....eller trollar du? :)
Trollar nej haha, iom att nya klockor inte Àr min melodi, ja förutom Panerai dÄ en gÄng i tiden, sÄ har jag varken hÀngt med eller för den delen, brytt mej. Eller jo, reagerat att typ PP 5711 sÀljs för över listpriset pga liten tillverkning men trodde aldrig att det skulle va sÄ hÀr med Rolex..
Priserna pÄ vintage har jag stenkoll pÄ Àven om dom oxÄ börjar bli shockerande och jag svÀr frekvent över dom sÄ trodde jag aldrig det skulle gÀlla nyare Rollar:)

Sneak peak nr3 pÄ kommande Gmt:)
Riktigt fining du har pÄ ingÄng.

GĂ€llande nya sportrolex sĂ„ har du missat en hel del. Kölista pĂ„ 6-10 Ă„r pĂ„ Daytona. Nu verkar kön vara stĂ€ngd. Pepsi Ă€r vĂ€l det populĂ€raste nyslĂ€ppet, men det Ă€r kölista pĂ„ alla nya sportrolex. Hulk, Batman, men Ă€ven en plain sub. Även tvĂ„ton sĂ€ljs slut till listpris som det verkar. Det Ă€r vĂ€l kineserna som damsuger marknaden och kanske kanske sĂ€ljs partier frĂ„n vissa AD till grĂ„handlare för över list :nailbiting:.... eller sĂ„ Ă€r bara tilldelningen sĂ„ lĂ„g.

Riktigt fining du har pÄ ingÄng.

GĂ€llande nya sportrolex sĂ„ har du missat en hel del. Kölista pĂ„ 6-10 Ă„r pĂ„ Daytona. Nu verkar kön vara stĂ€ngd. Pepsi Ă€r vĂ€l det populĂ€raste nyslĂ€ppet, men det Ă€r kölista pĂ„ alla nya sportrolex. Hulk, Batman, men Ă€ven en plain sub. Även tvĂ„ton sĂ€ljs slut till listpris som det verkar. Det Ă€r vĂ€l kineserna som damsuger marknaden och kanske kanske sĂ€ljs partier frĂ„n vissa AD till grĂ„handlare för över list :nailbiting:.... eller sĂ„ Ă€r bara tilldelningen sĂ„ lĂ„g.
Tack!!!
Den Àr det bÀsta exet jag sett iaf:)
Jo att sport-stÄlisar var lite svÄra visste jag men inte sÄ hÀr. Det var som 17..

Tillbaka
Topp