• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex höjer priset

svampen37

Cartier
2-Faktor
Samma moms i Tyskland som Sverige? Annars är de ju de som är skillnaden. Sen tror jag faktiskt listpriset är lite olika i olika valutor/marknader.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kontenta, rolex blir aldrig billigare!
Hoppas det inte blir mer än 10%:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som någon skrev tidigare har Bergströms en del priser på hemsidan. Tyvärr inte alla, men har man tillgång till den gamla listan går de nya priserna att extrapolera.

http://bergstromsur.com/
Jepp, nya priser:
image.jpg
image.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Det har säkert frågats förut, det kan ha varit jag själv till och med (jag blev tappad i sena tonåren- eller ja, ja snubblade. Självklart hade jag druckit jäger, i Stöten och ett par lädersulade Grenson på fötterna. Stentrapp, pang. Men vad fan, läser du fortfarande? Du måste vara tokig, här nedan hittar du i alla fall min fråga).

Har någon koll på vad 114060 och 116610 listar i skrivande stund?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det har säkert frågats förut, det kan ha varit jag själv till och med (jag blev tappad i sena tonåren- eller ja, ja snubblade. Självklart hade jag druckit jäger, i Stöten och ett par lädersulade Grenson på fötterna. Stentrapp, pang. Men vad fan, läser du fortfarande? Du måste vara tokig, här nedan hittar du i alla fall min fråga).

Har någon koll på vad 114060 och 116610 listar i skrivande stund?
Frågan är vem fan som läser tråden. ;)
Kolla Bergströms hemsida
image.jpg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag som är färsk tycker det är en galen höjning. Mina klockor gick upp 25 000 kr respektive 33 000 kr över en natt :greedy:
 
Topp