MyWatch känns som en riktigt tattar-sida. Det finns inte en chans att jag hade kastat in 60.000:- dit för en 114060.
bergsströms tar runt 63K för 114060
och mywatch tar 59395 för samma klocka
tycker det låter mycket för att vara uret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MyWatch känns som en riktigt tattar-sida. Det finns inte en chans att jag hade kastat in 60.000:- dit för en 114060.
bergsströms tar runt 63K för 114060
och mywatch tar 59395 för samma klocka
tycker det låter mycket för att vara uret?
Hold your horses.Visserligen kan en konsument inte kräva att få köpa en annonserad vara till annonspris men där säljaren systematiskt har lägre annonspris än försäljningspris lär nog hamna under vilseledande marknadsföring och vite kan utdömas.
Mywatch är ingen tattarsida.MyWatch känns som en riktigt tattar-sida. Det finns inte en chans att jag hade kastat in 60.000:- dit för en 114060.
Så du menar att man kan annonsera ut lockpriser som inte finns och det är ok enligt Konsumentverket?Hold your horses.![]()
Det som har hänt i det här fallet är att en prishöjning har skett för två dagar sedan & hemsidan har inte blivit uppdaterad.Så du menar att man kan annonsera ut lockpriser som inte finns och det är ok enligt Konsumentverket?
Ok!Mywatch är ingen tattarsida.
Min teori om varför MyWatch för närvarande är billigare är för att de tydligen är på semester fram t.om. 9/2 enligt information på hemsidan och har väl helt enkelt inte hunnit höja priserna ännu. Lägger man en beställning nu så kan man nog inte till 100% räkna med att få det lägre priset.har iallafall handlat där flertalet gånger, och varit nöjd med både service och produkter
vet flera här som har positiva upplevelser av mywatch.nu
men köp klocka vart du vill! ville bara tipsa att dom är dryga 7 lax billigare än uret,och är väldigt likvärdig handlare,,,,,
Hur ofta kör Rolex sina prishöjningar, kommer ihåg den förra året, men innan dess?
I det korta perspektivet valutarörelser. I det långa perspektivet global tillväxt, löneökningar, och en strävan att hela tiden göra Rolex lite mer exklusivt. Se här:Det styrs i första hand av valutakurser, så det går inte att förutspå eller generalisera kring egentligen...
A.K.A Inflation....I det korta perspektivet valutarörelser. I det långa perspektivet global tillväxt, löneökningar, och en strävan att hela tiden göra Rolex lite mer exklusivt. Se här:
http://www.ablogtowatch.com/rolex-prices-past-60-years-revealing-analysis/
din teori får stå för dej,,,,men de höjde från 57k till 59k för någon dag sen,,,,Min teori om varför MyWatch för närvarande är billigare är för att de tydligen är på semester fram t.om. 9/2 enligt information på hemsidan och har väl helt enkelt inte hunnit höja priserna ännu. Lägger man en beställning nu så kan man nog inte till 100% räkna med att få det lägre priset.
Jag antar att det kommer att visa sig när de är tillbaka från semestern...din teori får stå för dej,,,,men de höjde från 57k till 59k för någon dag sen,,,,
Källa?Bumpar lite. Hörde rykten om en ny prishöjning. Någon som vet mer?
Tror jag läste det på rolex forums för någon dag sedan
Tror eller vet?Tror jag läste det på rolex forums för någon dag sedan![]()
Tror jag läste det på rolex forums för någon dag sedan![]()
Diskuteras iaf på TZUKTror eller vet?
Länka...
Antagligen för att pundet sjunkit gentemot dollarn såpass kraftigt? Samt mot andra valutor såklart. Lär inte påverka oss!
Mkt möjligt! Har inte läst då jag inte brytt mig om jag ska vara ärlig... Tänker att vintagepriserna inte påverkas jättemkt av nypriserna? (Vintage = äldre än 1980)Antagligen för att pundet sjunkit gentemot dollarn såpass kraftigt? Samt mot andra valutor såklart. Lär inte påverka oss!
De hade väl fel redan för ett år sedan?På onsdag har alla som fortsatt att sprida ett rykte utan riktig källa om prishöjning 1 februari fel![]()
Förra året skedde ju faktiskt en prishöjning kring denna tid på året, minns inte exakt när dock.De hade väl fel redan för ett år sedan?
Verkar inte bli någon höjning vad jag märkt![]()