• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex prishöjning from 1/2-2016??

Visserligen kan en konsument inte kräva att få köpa en annonserad vara till annonspris men där säljaren systematiskt har lägre annonspris än försäljningspris lär nog hamna under vilseledande marknadsföring och vite kan utdömas.

har iallafall handlat där flertalet gånger, och varit nöjd med både service och produkter
vet flera här som har positiva upplevelser av mywatch.nu
men köp klocka vart du vill! ville bara tipsa att dom är dryga 7 lax billigare än uret,och är väldigt likvärdig handlare,,,,,

har iallafall handlat där flertalet gånger, och varit nöjd med både service och produkter
vet flera här som har positiva upplevelser av mywatch.nu
men köp klocka vart du vill! ville bara tipsa att dom är dryga 7 lax billigare än uret,och är väldigt likvärdig handlare,,,,,
Min teori om varför MyWatch för närvarande är billigare är för att de tydligen är på semester fram t.om. 9/2 enligt information på hemsidan och har väl helt enkelt inte hunnit höja priserna ännu. Lägger man en beställning nu så kan man nog inte till 100% räkna med att få det lägre priset.

I det korta perspektivet valutarörelser. I det långa perspektivet global tillväxt, löneökningar, och en strävan att hela tiden göra Rolex lite mer exklusivt. Se här:
http://www.ablogtowatch.com/rolex-prices-past-60-years-revealing-analysis/
A.K.A Inflation....

Rolex_UK_RRPs_1993_2013_zps572f3688.jpg

http://forum.tz-uk.com/showthread.php?359207-Rolex-Price-Increase&p=3838284&viewfull=1#post3838284

Min teori om varför MyWatch för närvarande är billigare är för att de tydligen är på semester fram t.om. 9/2 enligt information på hemsidan och har väl helt enkelt inte hunnit höja priserna ännu. Lägger man en beställning nu så kan man nog inte till 100% räkna med att få det lägre priset.
din teori får stå för dej,,,,men de höjde från 57k till 59k för någon dag sen,,,,

Antagligen för att pundet sjunkit gentemot dollarn såpass kraftigt? Samt mot andra valutor såklart. Lär inte påverka oss!
Mkt möjligt! Har inte läst då jag inte brytt mig om jag ska vara ärlig... Tänker att vintagepriserna inte påverkas jättemkt av nypriserna? (Vintage = äldre än 1980)

Tillbaka
Topp