Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänker att det säljs en jävla massa klockor på blocket.Klockan på blocket såld. Nån här som är lycklig?
Min vitguldare!
Gillar den både för kombinationen och att man kan ha den till vardags utan att sticka ut för mycket!
Funderar på att komplettera med en i gulguld dock![]()
Fin den därMin vitguldare!
Gillar den både för kombinationen och att man kan ha den till vardags utan att sticka ut för mycket!
Funderar på att komplettera med en i gulguld dock![]()
Aj då.. Då blev det inte bättre nu va?Ju fler bilder desto mer vill jag ha den
Riktigt grym klocka
Kan tyvärr bara gilla inlägget en gång istället för tre!Hmm.. Jag har lite problem med det tekniska.. Ska såklart inte vara samma bild 3 ggr..![]()
Min erfarenhet är att de är ungefär lika tåliga.Nåt man inte bör göra med den jämfört stålsub, med tanke på att den i guld?
Undvik tunnelbana.. Och bussar.. Nej då bara skoja. Det enda jag har "emot" den är polerad mittlänk.. Vrål snyggt och stekigt men Submarinern bör ha borstad länk..Alla goda ting är 3 så 3 bilder funkar bra.
Nåt man inte bör göra med den jämfört stålsub, med tanke på att den i guld?
Eller så letar du en TudorJag vill ha en stålsub med blå tavla & insert. Blir dyrt att köpa löst, lika bra klippa en smurf som man sedan kan återställa. Kul att variera, gillar inte pcl. Underligt? Nä. Upp till mig att göra som jag vill, som du säger.
Inte dålig den där....Eller så letar du en Tudor
Ref 79190. Mer ovanlig (denna version). Aningen billigare men mycket mer reptålig.
https://klocksnack.se/threads/dagens-klocka-av-rozzy-tisdag-v-7.35372/#post-799874
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vet, den är magisk och du har nog forumets finaste. Får bli ett senare alternativ när Vintage lockar.Eller så letar du en Tudor
Ref 79190. Mer ovanlig (denna version). Aningen billigare men mycket mer reptålig.
https://klocksnack.se/threads/dagens-klocka-av-rozzy-tisdag-v-7.35372/#post-799874
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Vart tar du den ifrån?Den var riktigt fin, men nu är vitgulden beställd![]()
Finland, nu ska jag bara känna om jag ska sälja iväg den i stål[/QUOTE
Det kommer du. Tyvärr.. One to rule them all...
finns ju rätt många annonser som du kan ha som referens gällande en vanlig subDå är ju bara vad man säljer iväg den för![]()
Många sms-lån senare så satt den på armenDär har vi den!![]()
Stort Grattis! Blir inte mycket bättre än sådär!
Många sms-lån senare så satt den på armen![]()
Grattis till en riktigt fin klocka. Hur upplever du tyngden, nu ett par dagar in i ägandet?Många sms-lån senare så satt den på armen![]()