• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor

Någon som nyligen plockat ut en GMT från Nymans Ur och kan dela med sig av väntetiden?

Hur långt är ett snöre?

De finns dom som kommer få vänta 3-4 år och de finns dom som kommer få plocka ut en på dagen. Det finns så många faktorer som avgör väntetid.

Sen beror det ju också på vilken GMT vi pratar om. BLRO har ju såklart, generellt, en väsentligt längre väntetid.

Har velat ett tag mellan denna och en sub date. Blir nog datejusten. Vad har ni för erfarenheter? Vad tror ni om värdet? Vill köpa denna till mig själv i 30 års present. Uppskattar alla svar 😁

Bilagor

• IMG_1259.jpeg
    IMG_1259.jpeg
    100.9 KB · Visningar: 1
Står sig nog bra mycket sämre i pris än en sub date åtminstone. Gillar du den så är det väl ett vettigt köp antar jag.
Funderar på att köpa en beg då TT ofta tappar vid nyköp. Gillar den mer till utseendet det är anledningen till att jag tror det blir den. i slutet av dagen är det viktiga att man gillar det som sitter på handleden. Sub är också otroligt fin.

Hur långt är ett snöre?

De finns dom som kommer få vänta 3-4 år och de finns dom som kommer få plocka ut en på dagen. Det finns så många faktorer som avgör väntetid.

Sen beror det ju också på vilken GMT vi pratar om. BLRO har ju såklart, generellt, en väsentligt längre väntetid.
Självklart, det förstår jag med. Men frågan lyder som så om någon i forumet har plockat ut en nyligen så man kan få en förståelse kring tilldelningen.

Tillbaka
Topp