Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snacka med din förmyndare först bara.Klockan kommer ej med box, ej med cert men de har servat och polerat den och garanterar äktheten.
https://www.chrono24.se/rolex/datejust-art-rz110nj--id3200736.htm?SETLANG=se_SE&SETCURR=EUR
Borde jag slå till?![]()
Ser inte om det är ett certet som är med. Kan vara något annat också. Prova och se hur mycket det går att få ned priset på båda. Personligen så skulle jag inte värdera bara boxen så mycket, men om det är box+cert tycker jag att prisskillnaden är befogad. Bättre bilder på den för 3600 också.https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id3928709.htm
Annars är ju den här bättre(?) med box, med papper![]()
Fortfarande sur över att jag avslöjade dig när du försökte trolla men misslyckades?Snacka med din förmyndare först bara.
Nej. Du är bland de roligaste jag vet. Hur var dagen på högstadiet?Fortfarande sur över att jag avslöjade dig när du försökte trolla men misslyckades?
Du menar dagen på handels? Skolan som du aldrig kom in på.Nej. Du är bland de roligaste jag vet. Hur var dagen på högstadiet?
Bor inte du i Göteborg? Handels ligger i Stockholm.Du menar dagen på handels? Skolan som du aldrig kom in på.
![]()
Haha vad bildad du var då! http://handels.gu.seBor inte du i Göteborg? Handels ligger i Stockholm.
"Handels" i Göteborg är en fakultet inom Göteborgs universitet. Det är inte Handels.Haha vad bildad du var då! http://handels.gu.se
Men i vardagliga sammanhang kallas det handels. Sluta skriv nu är ett råd från min sida."Handels" i Göteborg är en fakultet inom Göteborgs universitet. Det är inte Handels.
Nej, det gör det inte. Sen så skriver man Handels med stort h. Det refererar till ett namn. Lugn bara. Detta får ni lära er sen på högstadiet.Men i vardagliga sammanhang kallas det handels. Sluta skriv nu är ett råd från min sida.
Okej, så ifall jag går på handelshögskolan vid Göteborgs universitet så kan jag inte säga att jag går på handels i ett vardagligt sammanhang?Nej, det gör det inte. Sen så skriver man Handels med stort h. Det refererar till ett namn. Lugn bara. Detta får ni lära er sen på högstadiet.
I övrigt så heter det inte "sen" utan "sedan" eller "senare". Ägd!Nej, det gör det inte. Sen så skriver man Handels med stort h. Det refererar till ett namn. Lugn bara. Detta får ni lära er sen på högstadiet.
Nej, det vore renommésnyltning. Du läser vid GU. Sen då har vi redan pratat om att Handels skrivs med stort h.Okej, så ifall jag går på handelshögskolan vid Göteborgs universitet så kan jag inte säga att jag går på handels i ett vardagligt sammanhang?
Lär dig svenska språket själv innan du börjar rätta andra!Nej, det vore renommésnyltning. Du läser vid GU. Sen då har vi redan pratat om att Handels skrivs med stort h.
För övrigt, skriver man. Inte i övrigt.I övrigt så heter det inte "sen" utan "sedan" eller "senare". Ägd!
Dom uren du talar om kan du väl lätt hitta här i Sverige, varför gå över ån?Härligt!
Tur att du nämner detta. Hade ingen aning om det.
Förmodligen blir det att köra på en klocka från ch24 med trusted checkout från något eu land då! För då tillkommer ingen moms väl?
Mvh
Skippa det där med utropstecken också efter meningar. Precis som @Oskar456 gör.Lär dig svenska språket själv innan du börjar rätta andra!
Det där med renommésnyltning får du läsa sen i Kotlers bok. Om ca 4 år.Okej, så ifall jag går på handelshögskolan vid Göteborgs universitet så kan jag inte säga att jag går på handels i ett vardagligt sammanhang?
Efter en vidare analys av dina tidigare trådar så tycker jag så himla synd om dig och din livssituation så jag väljer att inte kommentera mer och låta dig få sista orden. Ta en joggingtur du och köp lite fler klockor för att kompensera för saker och ting du inte har. Adjö!Skippa det där med utropstecken också efter meningar. Precis som @Oskar456 gör.
Jag visste att du inte skulle klara att argumentera när du gör fel på fel. Allt från din fejkade trådstart till alla dessa grammatiska fel samt lögnen om Handels.Efter en vidare analys av dina tidigare trådar så tycker jag så himla synd om dig och din livssituation så jag väljer att inte kommentera mer och låta dig få sista orden. Ta en joggingtur du och köp lite fler klockor för att kompensera för saker och ting du inte har. Adjö!
Handels kommer alltid att vara i Stockholm. Stor skillnad, möjligtvis kan man komma undan med att säga att man läser på Bonnhandels.... Aldrig Handels dock.Nej, det vore renommésnyltning. Du läser vid GU. Sen då har vi redan pratat om att Handels skrivs med stort h.
Du vinner!Jag visste att du inte skulle klara att argumentera när du gör fel på fel. Allt från din fejkade trådstart till alla dessa grammatiska fel samt lögnen om Handels.