Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är en pass around? Låter spännande!!
Vid närmare eftertanke tror jag också att många faller bort på 700kr.
Jag är på, Vem kammade hem den fina GMT:n då ?
Njae inte helt förtjust i pass around ideen när det kommer kring.
Men vill gärna vara med i ett rolexlotteri (aquanautlotteri)
Köper du alla lotter Spence, blir det bara en deltagare, självreglerande på sätt och vis men tyngre att administrera visst.
Make it 30% and we have a deal. :mrgreen:300 hundra lotter men många vill ju ha runt 3-5 st här så det kanske blir 100 deltagare men då kan också alla som vill och är snabba var med. Men man skall inte underskatta jobbet med att driva detta. 10 % kanske skulle gå till dom/den som gör
jobbet?
Administrationen av det här är större än vad man tror. Dessutom måste reglerna vara air tight, skrivna så att ingen kan missförstå - det är svårt.
Det låter kul, men jag undanber mig all inblandning och vill hålla Klocksnacks officiella stämpel utanför en sådan utlottning, såvida det inte är superseriöst, superuppstyrt med eldsjälar till annordnare, superklara regler, superlagligt osv. osv.
Om du vill göra detta är det ju bara att sätta bollen i rullning. Go!Vad hände här?
Klart vi måste ha lotteri! Max 110 lotter ny expl II!?![]()
Jag kan hålla i lotteriet. om det finns en eller två till som är med som tävlingsledning. Helst en från Göteborg, då kan man träffas live för att dra upp detaljerna. Ska kkomma på ett vattentätt system bara.