• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolexlotteri något för klocksnack?

• Trådstartare Deleted member 1265
  • Start datum
Som den gamblern man är låter ju detta skitkul! Det finns väl 2 alternativ. Det första är att man har en bestämd summa pengar som betalas in och ger x antal lotter.
Det andra är att man sätter en minimum inköpssumma på t.ex. 500:- och en max summa på t.ex 1000:-. I detta scenario skulle varje inbetald hunka motsvara en lott. Alternativ 2 kanske är svårare att rodda..
Egentligen inte. Lite mer pappersarbete, men annars inga problem. Så länge folk bara vill vara med är det inga problem att lägga energi på roliga saker.

Jag vill vara med på detta! :D

Kan både hjälpa till eller bara köpa lotter! Men vill se detta ske och vara med!

Tycker själv att man är ständigt onlajn på KS men missade dessvärre de båda senaste PA så nu kommer jag ta semester för att inte missa när anmälningsposten kommer ut!

Håller med, givetvis sprojtans ny klocka. Plasten kvar!

Hade ju varit fränt dock att köra en liveutlottning i samband med ks1årsfest, sent påtänkt jag vet, glöm den tanken. Sjukt kul bara att se ett antal lätt besvikna ansikten o en idiot som hoppar runt av glädje;) ok ju mer jag tänker på det, glöm livetanken..

Tillbaka
Topp