Citerade du rätt nu?Du måste ha svårt att få likes på dina safirsport då du tar så usla blider.......aldrig sett nån ta så genomkassa bilder på en klocka och en gegga som ser ut som snabbmat....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Citerade du rätt nu?Du måste ha svårt att få likes på dina safirsport då du tar så usla blider.......aldrig sett nån ta så genomkassa bilder på en klocka och en gegga som ser ut som snabbmat....
Kanske inte.......men jag är första person att pudla och be om ursäkt om jag har fel....Citerade du rätt nu?
Jag vet vem du menarKanske inte.......men jag är första person att pudla och be om ursäkt om jag har fel....
Du tänker på @xigzo för fan.Du måste ha svårt att få likes på dina safirsport då du tar så usla blider.......aldrig sett nån ta så genomkassa bilder på en klocka och en gegga som ser ut som snabbmat....
Jag har verkligen inget emot @xigzo, men han lämnar lite åt fantasin med sina bilder!Sluta sluta tjafsa
![]()
Yea I didDu tänker på @xigzo för fan.![]()
#KränktDu måste ha svårt att få likes på dina safirsport då du tar så usla blider.......aldrig sett nån ta så genomkassa bilder på en klocka och en gegga som ser ut som snabbmat....
En av dina bättre bilderBara för att jag kan![]()
![]()
Bara för att jag kan![]()
![]()
Tyvärr hade jag inte några popcorn hemma
Som sagt.....pudelstrut på......ursäkt från mig gvs......annars då?#Kränkt![]()
Är du bra kund till butiken?Var inne på Bergströms i GBG idag. Jag frågade om möjligheten att sätta upp mig på lista till nya Batman. Butiksbiträde 1 säger att det inte finns listor till nyheterna. Ok sa jag och började titta runt i montrarna. Butiksbiträde 1 försvinner in på lagret. En ny kund kommer in och biträde 2 kommer ut från lagret. Jag överhör konversationen. Han ställer samma fråga om lista till nya Batman. Biträde 2 säger javisst och räkna med sex månader innan leverans. Jag ställer då samma fråga till biträde 2 och får ett fett nej. Förövrigt hade de två Daytona på lager i halvguld.
Antar att han var VIP, Very Important Person, medan du bara är P... PersonVar inne på Bergströms i GBG idag. Jag frågade om möjligheten att sätta upp mig på lista till nya Batman. Butiksbiträde 1 säger att det inte finns listor till nyheterna. Ok sa jag och började titta runt i montrarna. Butiksbiträde 1 försvinner in på lagret. En ny kund kommer in och biträde 2 kommer ut från lagret. Jag överhör konversationen. Han ställer samma fråga om lista till nya Batman. Biträde 2 säger javisst och räkna med sex månader innan leverans. Jag ställer då samma fråga till biträde 2 och får ett fett nej. Förövrigt hade de två Daytona på lager i halvguld.
Tråkigt, ja. Men tror du att du får annat svar i Stockholm om du skulle ställa samma fråga hos AD i Stockholm?Måste tyvärr säga att jag hade en liknade upplevelse i deras (Bergströms) butik i Malmö, mycket tråkigt speciellt efter att jag köpte frugans DJ där för att börja kontakten.
Tur att det finns andra AD:ar i Sverige, har redan bokat en biljett till Stockholm för att beställa en 116519LN på nästa vecka.
Tråkigt, ja. Men tror du att du får annat svar i Stockholm om du skulle ställa samma fråga hos AD i Stockholm?
Att köpa en klocka som har högre resell än retail är inte så lätt om man inte är någorlunda bra kund sen tidigare. Tror tyvärr inte att en damrolex kvalificerar in som tillräckligt bra kundMåste tyvärr säga att jag hade en liknade upplevelse i deras (Bergströms) butik i Malmö, mycket tråkigt speciellt efter att jag köpte frugans DJ där för att börja kontakten.
Tur att det finns andra AD:ar i Sverige, har redan bokat en biljett till Stockholm för att beställa en 116519LN på nästa vecka.
Är du bra kund till butiken?
Tvåtonsdaytona = bayliner
Att köpa en klocka som har högre resell än retail är inte så lätt om man inte är någorlunda bra kund sen tidigare. Tror tyvärr inte att en damrolex kvalificerar in som tillräckligt bra kund
Värt ett försök hos Rob och engströms annars är det nog lättast att vända sig utomlands som Spanien eller GreklandHåller med dig, därför jag har inte bett om en i SS, men guld oysterflex. Kanske hetare än andra guldklockor, men fortfarande dyr och inte riktigt sålt för mer än list.
Borde vara intressant nog att ta min uppgifter åtminstone, eller?
Antar att han var VIP, Very Important Person, medan du bara är P... Person