Tja Allesammans!
Jag har försökt mig på sökfunktionen, och försökt hitta relevanta inlägg om vart man (i världen) kan köpa ny Rolex till billigaste listpris, men har inte riktigt lyckats hitta något som är up to date. (Jag kan tänka mig att detta ämne berörts vid flertalet tillfällen, men att det är min lack of experience som får det att inte lira riktigt)
Så vänligen, om det är jag som inte vet hur jag på bästa vis kan använda sökfunktionen, har ni några bra tips på hur man får riktigt bra träffar i denna?
Med anledning av att jag inte tyckte mig hitta något som matchade min fråga, så ställer jag den här rykande färskt på nytt.
Fråga #1:
Jag undrar var i världen kan jag finna en ny Rolex till bästa listpris hos en AD? (Särskilt GMT Master II)
Fråga #2:
Vid köp av ny Rolex, vad anser ni vara viktigt att tänka på? Jag har aldrig köpt en ny klocka i denna prisklass tidigare så jag känner mig väldigt grön på detta och skulle gärna vilja ha så mycket kött på benen som möjligt.
Fråga #3:
Om jag senare väljer att inte köpa ny klocka, vad har ni för tips till den oerfarne köparen? Vad bör jag tänka på?
Med reservation för att detta möjligtvis är exakta kopior på frekvent ställda frågor, så hoppas jag ni kan vara vänliga att kanske länka till inlägg där svaret på dessa frågor ges, om ni inte känner för att återupprepa er på nytt.
Ber om ursäkt och tackar på förhand!
Mvh, Kim