Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#skämt!280k ink frakt till Sverige för shrek
Lite så ja. Är det för övrigt shrek vi ska kalla den?#skämt!
Tycker Cermit är ett bättre smeknamn.Lite så ja. Är det för övrigt shrek vi ska kalla den?
I SverigeVälkommen och bra val med en Sub oavsett vilken! Var plockade du ut den om man får fråga?
Bra jobbat haha!I Sverige
Gillar Shrek.Lite så ja. Är det för övrigt shrek vi ska kalla den?
Det vore roligt med lite fler bilder som sagt, du lär ju vara först på KS med denna!I Sverige
Sega var ju väldigt långsökt!
Nej sega känns inte rätt. Starbucks känns helt ok men shrek passar bättre in tillsammans med alla andra seriefigurer, hulk, Kermit, smurf, Batman och batgirl.Sega var ju väldigt långsökt!
Är rätt anti alla töntiga smeknamn, så för mig kvittar detSega var ju väldigt långsökt!
Jag tycker nästan att Buttercup från the three Powerpuff Girls passar bättre än Kermit eller Shrek!Nej sega känns inte rätt. Starbucks känns helt ok men shrek passar bättre in tillsammans med alla andra seriefigurer, hulk, Kermit, smurf, Batman och batgirl.
Grattis!Hej alla vänner!
Mitt första inlägg på klocksnack!
Den sitter som en smäck Hur den tas emot? Det skiter jag i, jag är nöjd och den ska inte säljas.
Trevlig fredag!
I surrender.
Grattis, kul att du är nöjd och allt det där!Hej alla vänner!
Mitt första inlägg på klocksnack!
124060, sitter som en smäck Hur den tas emot? Det skiter jag i, jag är nöjd och den ska inte säljas.
Trevlig fredag!
Jag tycker nästan att Buttercup från the three Powerpuff Girls passar bättre än Kermit eller Shrek!
Tänk er:
- "Jag vill beställa en Rolex Buttercup"
- "Inga problem, vis ses om 3 år"
När (om) de nya färgglada tavlorna skulle komma till tex Day Date och Datejust, så skulle de med största sannolikhet hamna bland de tavlor som inte kan köpas lösa.Av og til så innser man ikke hva man hadde, før det er borte. 116619LB og 116610LV er konkrete eksempler der Rolex la ned litt mer energi ved å tilby urskiver med litt karakter og for å fremstå som en helhet innen design.
De nye modellene i stål og hvit gull har alle sort urskive med hvit skrift i samme urkassestørrelse. Prisene går opp, mens særegenheten (produksjonskost?) går ned og alt fremstår mer kjedelig enn før. Urkasseformen med nye lugs, crown guards flyter bedre enn før - men det hjelper ikke med bolet lenke og lik urskive i mange av modellene. Personlig, så har jeg mistet interessen for Submarinerlinjen i ny formfaktor - men synes det er desto artig at Rolex har satset friskere innen andre produktlinjer.
Ser man på empiri innen evolusjon her, så er det betimelig å anta at de nye fargerike urskivene (OP36/41) kommer til å bli en del av DJ/DD-produksjonslinjen neste år eller året etter. Det er naturlig utvikling slik Rolex opererer med inkrementelle forbedringer i ulike modeller - for så å gå hardere ut.
Så - jeg er p.t. der at ny Sub ikke frister. Ny OP er forlokkende, men kanskje avvente til de fargerike urskivene kommer i mer spennende modeller (DJ/DD)?
Hulk är ju trevliga så men det är faktiskt löjligt detta!Detta börjar ju bli löjligt.
Jo - jag vet att det är begärda priset och inget annat, och man undrar ju på vilken nivå folk faktiskt köper.
Och när luften går ur hela skiten...
Är det inte sjukt trist att rolex gång på gång kommer undan med så jävla tråkiga ”släpp” dvs uppdateringar? Så sjukt små ändringar bara. Titta bara på vad andra märken släpper i jämförelse.
Vad får dig att tro det? Är ovanligt. Inga tavlor går köpa lösa idag. Du måste ha rätt klocka för att få köpa och de ”måste” utföra bytet. Vet att typ blå till datejust är lite svår att få tag i för att så jävla många vill ha den. Men i övrigt finns det ju inga direkta hinder. Nya daytonan är ju en sådan- ”exchange HQ” dvs de byter och behåller gamla tavlan helt. Men i övrigt är det ju bara beställa och byta till i princip vad du vill som finns i lager, och betala ~40% för att få behålla din gamla.När (om) de nya färgglada tavlorna skulle komma till tex Day Date och Datejust, så skulle de med största sannolikhet hamna bland de tavlor som inte kan köpas lösa.
Vill man ha de tavlorna så är det med en klocka runt du får köpa tavlan
Om de skulle komma till dj/dd öht.
Alias Buttercup!Veckan då ”kermit” fick en biffigare bror ”cermit” alias ”starbucks” alias något annat
Hahahah, mycket bättre än "Starbucks"!Alias Buttercup!
Ja jag tycker nog det med!Hahahah, mycket bättre än "Starbucks"!
Jo.. Men billigt och riskfritt för dem antar jag. Alla blir ju helt till sig över de pyttesmå skillnaderna från föregående referens. Tramsigt. Säga vad man vill om Omega, men de vågar iaf återuppfinna sina modeller och i kontrast till Rolex blir de kritiserade för att de erbjuder för stor valfrihet.. Nåja, alla har sina preferenser. Jag föredrar variation i alla fall.Är det inte sjukt trist att rolex gång på gång kommer undan med så jävla tråkiga ”släpp” dvs uppdateringar? Så sjukt små ändringar bara. Titta bara på vad andra märken släpper i jämförelse.