Haha folk är inte imponerade men ändå är listorna överfulla
Finns det inget att leverera så blir listorna överfulla om det bara är en enda som är uppskriven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha folk är inte imponerade men ändå är listorna överfulla
Förvisso, men enligt samtliga ”stora” AD i Sthlm är intresset överväldigande för de nya subbarnaFinns det inget att leverera så blir listorna överfulla om det bara är en enda som är uppskriven.
Alla vill ha gratis pengar!Förvisso, men enligt samtliga ”stora” AD i Sthlm är intresset överväldigande för de nya subbarna
Så är det..Alla vill ha gratis pengar!
Samt alla bekanta, släktingar och kompisar.Det hade varit intressant att veta hur många av varje modell tex Nymans och Rob får in initialt och hur ofta de får möjlighet att fylla på. Har personalen möjlighet till förtur? Isf lär flera ryka redan där.
Såklart helt subjektivt, men jag gillar dubelindex, borstade bandhorn och mittlänkar och avsaknaden av datum och med andra ord avsaknaden av bubbla gör den lite mer under the radarVad är det som är "bättre"?
Sen ska ju gråhandlarna ha ett gäng så AD blir av med lite andra inventarier som samlar damm. Galen värld.Samt alla bekanta, släktingar och kompisar.
Det är något speciellt att köpa nytt så det röstar jag för(speciellt om det är din första lyxiga klocka), slår också ett slag för svart/blå/grön. Jag tror att köpa en silvertavla är ett misstag du kommer få ångra. Testa verkligen silvertavlor innan du köper en. Den största skillnaden mellan OP och DJ är att DJ är mycket dressigare skulle jag säga, så är det du är ute efter så ska du vänta till du kan köpa en DJ.
Jag har haft ett par DJ, men alla har vandrat vidare. Köpte en OP36 ny i början av Aug och är otroligt nöjd, bättre än alla DJ jag haft tidigare!
Kul! Jag bokade en gul OP36 igår.Jag har bokat två OP 36. En turkos och en gul. Leverans i år eller början på nästa...
41 eller 36?Jag har bokat två OP 36. En turkos och en gul. Leverans i år eller början på nästa...
41 eller 36?
Offtopic i denna diskussion om submariners nu - men vad får man pröjsa för en 216570 idag? Saknar den rackarn med den vita tavlan ibland...men priserna på sportstålrolex börjar bli högst icke-aktuella. Finns inte på kartan att en sub kostar 4 gånger så mycket som en PO. ORIMLIGT!!!
De tre första jag hittade där går på 9000-11000 USD.Brukar använda TRF som referens, där kostar hyfsat nya typ $6000. Jag betalade 65k för ny från svensk AD för två år sedan.
Så ett rimligt pris för en 216570 idag skulle vara 54'? Det kan ju inte vara möjligt? Jag sålde min vita 16570 utan cert för 63' för några månader sedan men redan då kunde jag fått mer.Brukar använda TRF som referens, där kostar hyfsat nya typ $6000. Jag betalade 65k för ny från svensk AD för två år sedan.
Så ett rimligt pris för en 216570 idag skulle vara 54'? Det kan ju inte vara möjligt? Jag sålde min vita 16570 utan cert för 63' för några månader sedan men redan då kunde jag fått mer.
Jo men han skrev att de kostar 6000$ så jag förutsatte att det var nu han menade.Det stämmer om året var 2018
Jo men han skrev att de kostar 6000$ så jag förutsatte att det var nu han menade.
Kan vi dela? HahaJag köper alla han hittar..
Billigaste på Blocket just nu ligger på 85’ och den dyraste på 97’...Brukar använda TRF som referens, där kostar hyfsat nya typ $6000. Jag betalade 65k för ny från svensk AD för två år sedan.
Det är mycket klocka för pengarna om man hittar en fin för 80-85' faktiskt. Samma gäller 16570 för ca. 70'.Billigaste på Blocket just nu ligger på 85’ och den dyraste på 97’...
Beror vel helt på årsmodell og tilbehør. Gripenbro hadde en 16570 i bra skick som lå ute for 61 lenge og det ligger flere ute for 60-70 på Blocket från handlare. Watch only er nok 55-60 rimligt.Det är mycket klocka för pengarna om man hittar en fin för 80-85' faktiskt. Samma gäller 16570 för ca. 70'.
Jag har bokat två OP 36. En turkos och en gul. Leverans i år eller början på nästa...
Självklart beror det på skick och tillbehör men så lågt 55-60 för en fin wo hittar man inte. Jag sålde som sagt min polar utan cert för 63' (fick högre bud efter avslutad affär) för några månader sedan och vet flera som köpt för runt 80', då för full set. Hittar du en fin full set för 60' ska du köpa direkt, det händer inte!Beror vel helt på årsmodell og tilbehør. Gripenbro hadde en 16570 i bra skick som lå ute for 61 lenge og det ligger flere ute for 60-70 på Blocket från handlare. Watch only er nok 55-60 rimligt.
Är det någon modell som jag har bra koll på så är det denna!Självklart beror det på skick och tillbehör men så lågt 55-60 för en fin wo hittar man inte. Jag sålde som sagt min polar utan cert för 63' (fick högre bud efter avslutad affär) för några månader sedan och vet flera som köpt för runt 80', då för full set. Hittar du en fin full set för 60' ska du köpa direkt, det händer inte!
Första sidan på blocket om man söker på Rolex idag:
Tanken är att jag ska köpa båda. En till mig och en till tjejen, så kan vi swappa. Fast... Det slutar nog med att jag tar bådaGrymt! Dom två bästa släppen Blir spännande att se vilken du väljer om det inte är så att du ska ha båda?