Sant....Rolex är klockvärldens motsvarighet till Volvo 240Och Rolex urverk är mycket robusta. Frågan är om samma resultat hade uppnåtts med ett mindre robust urverk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant....Rolex är klockvärldens motsvarighet till Volvo 240Och Rolex urverk är mycket robusta. Frågan är om samma resultat hade uppnåtts med ett mindre robust urverk.
Man kanske ska kolla hur klockorna håller tiden, någon smidig app?Ett ovetenskapligt inlägg om winder eller ej...jag köpte min LV 2010 och den har gått kontinuerligt (med hjälp av winder) sedan dess med två undantag då den legat och stannat. Tidshållningen är fortfarande felfri med -3 sekunder per dygn.
Watchcheck, åtminstone för Android.Man kanske ska kolla hur klockorna håller tiden, någon smidig app?
Jag brukar bara ställa mina på sekunden efter Fröken ur och sedan kikar jag efter 24h, 48h osv.Man kanske ska kolla hur klockorna håller tiden, någon smidig app?
Så kan man göra!Jag brukar bara ställa mina på sekunden efter Fröken ur och sedan kikar jag efter 24h, 48h osv.
Jag har testat med appen Toolwatch men tycker bara att det b blir krångligt. Man vet ju genom att bara stämma av snabbt mot Fröken ur.Så kan man göra!
Fröken Ur?!!! Finns ”hon” fortfarande?Jag har testat med appen Toolwatch men tycker bara att det b blir krångligt. Man vet ju genom att bara stämma av snabbt mot Fröken ur.
Absolut, men tror att hon hänger mest på nätet nu.Fröken Ur?!!! Finns ”hon” fortfarande?
Själv ställer jag mot Toolwatch...
Hahaha och jag som trodde du ringde henne som förr i tiden!Absolut, men tror att hon hänger mest på nätet nu.
Fröken Ur?!!! Finns ”hon” fortfarande?
Själv ställer jag mot Toolwatch...
Absolut, men tror att hon hänger mest på nätet nu.
Det går! Ring 90510.Hahaha och jag som trodde du ringde henne som förr i tiden!
Helt otroligtDet går! Ring 90510.
Undra vem som gör det idag?Det går! Ring 90510.
@Remofflan i alle fall.Undra vem som gör det idag?
Ibland kanske ...@Remofflan i alle fall.
Jag gör det ofta! Jättetrevlig juUndra vem som gör det idag?
Jo men det är ju för att du tycker att hon är lite het?Jag gör det ofta! Jättetrevlig ju
Tänk på att det troligtvis är samma dam du ”pratar med” (eller snarare lyssnar på) om du ringer Skatteverket eller försäkringskassanJo men det är ju för att du tycker att hon är lite het?
Neeej den satmaran!!Tänk på att det troligtvis är samma dam du ”pratar med” (eller snarare lyssnar på) om du ringer Skatteverket eller försäkringskassan
Texten är från Rolex och ska användas i mail korrespondens AD-Kund."Tillgänglighet", är detta något Nymans nyligen lagt till eller har det funnits på hemsidan länge?
Av nyfikenhet, vad säger din släkting om den? Var har han/hon fått tag på den?Kanske fel tråd men hittade ingen annan. Fick några småsaker av en släkting, bla den här lådan och jag undrar om den är falsk eller äkta. Är det någon som vet? Hur ser man att den är äkta eller falsk?
Tack på förhand.
FakeKanske fel tråd men hittade ingen annan. Fick några småsaker av en släkting, bla den här lådan och jag undrar om den är falsk eller äkta. Är det någon som vet? Hur ser man att den är äkta eller falsk?
Tack på förhand.
Jag tänkte säga samma sak men ville höra lite mer om bakgrunden först.
”Ok”Jag tänkte säga samma sak men ville höra lite mer om bakgrunden först.
Haha! Det är alltid roligt att höra historien bakom, speciellt när det är en gåva m.m.
Och alltid från "släkting"Haha! Det är alltid roligt att höra historien bakom, speciellt när det är en gåva m.m.
Inte sett innan. Tidigare har nymans inte kunnat säga något om tillgängligheten"Tillgänglighet", är detta något Nymans nyligen lagt till eller har det funnits på hemsidan länge?