Uttermunk
Basic
Det var det jag misstänkte.Och alltid från "släkting"
Han är dessvärre död och kan inte berätta något mer. Såg dock aldrig en Rolex på hans handled.
Tack för hjälpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var det jag misstänkte.Och alltid från "släkting"
Fel box till den klockan.Snubblade på den här annonsen. Ser någon annan att boxen skulle vara fejk alternativt från en annan klocka? Loggans typsnitt är för fett enligt mig och vikluckan för cert kom väl långt senare än 2001? Blir något orolig då den ska ha köpts på Nymans i fjol.
Avslutad - Rolex14060M-89 000 sek-SÅLD, Rolex Yacht Master -SÅLD, Omega Speedmaster, Racing-SÅLD
Hej! Säljer: -Omega Speedmaster Racing Co-Axial, 326.32.40.50.01.001 2014, full set, väldigt bra skicka, garanti, kvitto (Uret vintage 11-2020), PRIS 28 000 (SÅLD) -Rolex No Date 14060M, full set, 2002. Servad 09-2020 på Nymans, köpt 11-2020 på Nymans, under garanti till 9/2021, godkänd...klocksnack.se
Vi frågar annonsören! @M.I. i all välmening, fick du med den boxen från Nymans? Läskigt om AD sätter ihop/skickar vidare felaktiga ”full set”.Fel box till den klockan.
Saknas även saker för "full set". Böcker, kalender och hang-tag.Vi frågar annonsören! @M.I. i all välmening, fick du med den boxen från Nymans? Läskigt om AD sätter ihop/skickar vidare felaktiga ”full set”.
Väldigt sant. Även ankare.Saknas även saker för "full set". Böcker, kalender och hang-tag.
När slutade Rolex med ankare till Sub?Väldigt sant. Även ankare.
Ankaret har ingått i 14060M som lanserades 1999. Denna klocka är från 2001 så utan vidare efterforskning bör just denna klocka haft ankaret.När slutade Rolex med ankare till Sub?
Det gröna Gör sig grymt bra mot mercans panelPåväg hem från storstan med tillskott! Så sjukt nöjd Blir alltid så överraskad vad trevligt folk som handlar med klockor, denna gång ingen klocksnackare men har förmodligen förvärvat en ny medlem! Trevlig kväll gott folk!
116610LV
Grattis! Ögonen på vägen nu, det här halt utePåväg hem från storstan med tillskott! Så sjukt nöjd Blir alltid så överraskad vad trevligt folk som handlar med klockor, denna gång ingen klocksnackare men har förmodligen förvärvat en ny medlem! Trevlig kväll gott folk!
116610LV
Hej! Köpte klockan från en privat person som enligt eget utsago köpte klockan från Nymans (kvitto från Nymans finns men frågan är om han fick även box från de) finns en bok, kalender men inte ankaret. Vänligen, M.I.Vi frågar annonsören! @M.I. i all välmening, fick du med den boxen från Nymans? Läskigt om AD sätter ihop/skickar vidare felaktiga ”full set”.
Tack, förhoppningsvis skickade Nymans inte med boxen. Det är småsaker i sammanhanget (rätt box går att hitta för tusenlappen) men man blir fundersam när klockan kommer från AD.Hej! Köpte klockan från en privat person som enligt eget utsago köpte klockan från Nymans (kvitto från Nymans finns men frågan är om han fick även box från de) finns en bok, kalender men inte ankaret. Vänligen, M.I.
Ref: 64.00.01Tack! Vilken är original box till klockan? Kanske kan jag köpa den på Chono eller E bay? Vänligen, M.I.
Tar inte gift på det men den bör heta 68.00.01. Med ytterbox, inre sleeve osv kan de nog gå uppåt 5-6 tkr men för tusenlappen hittar du åtminstone själva lådan. Det blir inte full set hur som haver men åtminstone ett steg närmre.Tack! Vilken är original box till klockan? Kanske kan jag köpa den på Chono eller E bay? Vänligen, M.I.
Nej den bör vara till Date. Detta är en 14060M alltså bör det vara 68.00.01Ref: 64.00.01
68.00.01 var tidigare än 2001 om jag inte missminner mig.Nej den bör vara till Date. Detta är en 14060M alltså bör det vara 68.00.01
Kul’ har du fler bilder på dinkan?Påväg hem från storstan med tillskott! Så sjukt nöjd Blir alltid så överraskad vad trevligt folk som handlar med klockor, denna gång ingen klocksnackare men har förmodligen förvärvat en ny medlem! Trevlig kväll gott folk!
116610LV
TackarGrattis!!
Kul’ har du fler bilder på dinkan?
Det kommer flera det lovar jag, men nu är jag helt slut efter 8h i bilGrattis!!
Sorry för tjat, tyckte att färgen och bezel såg skum ut. Förhoppningsvis bara ljuset i bilenPåväg hem från storstan med tillskott! Så sjukt nöjd Blir alltid så överraskad vad trevligt folk som handlar med klockor, denna gång ingen klocksnackare men har förmodligen förvärvat en ny medlem! Trevlig kväll gott folk!
116610LV
Spännande, den kommer fullset med cert stämplat 2019 från Rob, värdeutlåtande från Erikssons urhandel och även inköpskvitto från luxury.Sorry för tjat, tyckte att färgen och bezel såg skum ut. Förhoppningsvis bara ljuset i bilen
Sorry för tjat, tyckte att färgen och bezel såg skum ut. Förhoppningsvis bara ljuset i bilen
Taskigt att dra ner någons lycka till oro istället.Spännande, den kommer fulsett med cert stämplat 2019 från Rob, värdeutlåtande från Erikssons urhandel och även inköpskvitto från luxury.
Det sista jag vill är att dra ner någons lycka, cirkulerat många bra sådana replikor. Värnar bara om medlemmens bästa och inget annat.Taskigt att dra ner någons lycka till oro istället.
Jag ser inga konstigheter med den, inte heller på bilbilden.
Självklart inget fel på det, köparen har ju antingen gjort sin DD 100% eller så bör hen definitivt vara tacksam om någon spanar något skumt.Det sista jag vill är att dra ner någons lycka, cirkulerat många bra sådana replikor. Värnar bara om medlemmens bästa och inget annat.
Men om alla andra tycker att den ser bra ut så är det mina ögon det är fel på såklart
Är Avundsjuk kommer ihåg när jag hade chansen att plocka en helt ny hulk för 80´ den svider lite idagSpännande, den kommer fullset med cert stämplat 2019 från Rob, värdeutlåtande från Erikssons urhandel och även inköpskvitto från luxury.