• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Like för Sea-Dweller, Love för Yacht-Master:

35C1372A-BCF6-48FA-837E-EB49935F92D5.jpeg

2DC144D2-6243-40DE-95EC-0394009C103E.jpeg

501ECBD2-B5F1-4912-85A9-D92FCC456797.jpeg
Båda sanslöst fina, grattis 😊👍
 
Update, jag tog mitt förnuft till fånga och ställde mig på väntelista för en YM 40 med Rhodium-tavla. Fick "6-8 mån men det kan gå fortare", inte hela världen att vänta och nu har jag något nytt att se fram emot. Vill även hoppas att det faktiskt finns en någorlunda turordning på den modellen.

Trots noggrant googlande/youtubeande var det otroligt svårt att bestämma vilken tavla som lockar mest.

Svarar mig själv, eftersom 6-8 månader istället blev till idag en dryg månad senare :):

YM40.jpg
 
Försökte få köpa/beställa en vit DJ41 stål/vitguld med jubileelänk för ett par månader sedan, det gick inte alls...
1-4 månader hade jag hoppat jämfota av glädje för 😁
Är det så illa alltså? Trodde att DJ var en av dem få modellerna som det inte skulle bli extrem väntetid/stängda listor på...:oops:
 
Ja, jag blev lite paff faktiskt... Jag gissar att du också har en speciell konfiguration du funderat ut?
Stämmer bra det, valde den vanliga 36mm med blå tavla, jubbe, och räfflad ring. Dom hade faktiskt en DJ med slät ring och oyster inne men jag ville ha den varianten jag beställde. Får se när man får det berömda samtalet haha
 
Sub, gmt och Daytona i helguld. Vad säger församlingen om att låta borsta de blankpolerade centerbitarna på länken?
Har sett det på gmt i stål med gott resultat, men att göra det på guld kanske är big nono? Tänker att det är enkelt gjort att återställa 🤔
 
Sub, gmt och Daytona i helguld. Vad säger församlingen om att låta borsta de blankpolerade centerbitarna på länken?
Har sett det på gmt i stål med gott resultat, men att göra det på guld kanske är big nono? Tänker att det är enkelt gjort att återställa 🤔
Guld ska glimma. Gå för stål om du vill ha borstat.
 
Tillbaka
Topp