DrManhattan
Basic
Lite intresserad av att se denna irl, kan du dela med dig av vilken butik du pratat med?”Ok”, såklart trams vilket du vet.
Man blir ju sugen på att dega 40% överpris när butiken utlovar leverans inom tre veckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite intresserad av att se denna irl, kan du dela med dig av vilken butik du pratat med?”Ok”, såklart trams vilket du vet.
Man blir ju sugen på att dega 40% överpris när butiken utlovar leverans inom tre veckor.
Lite intresserad av att se denna irl, kan du dela med dig av vilken butik du pratat med?
Tackar!Kolla med Rob.
Artikeln handlar om att Rolex inte höjde priserna som de tidigare gjort varje år. Så därför menade författaren att man tappade den ökningen om man hade en Rolex.Jaha?
Fiins det en fortsattning pa artikeln eller ar det ett konstaterande som tar slut efter dessa rader som vi maste antaga ar skrivna av en valkand expert inom omradet,och inte nagon lillkille som bara ordbajsar
Tack for fortydligande...Artikeln handlar om att Rolex inte höjde priserna som de tidigare gjort varje år. Så därför menade författaren att man tappade den ökningen om man hade en Rolex.
vilka pärlor!Like för Sea-Dweller, Love för Yacht-Master:
Eller hur! Sjukt nöjd med min SD43 och farsan blev så avis att han slog till på sin första dyrgrip för nån vecka sen, en Yacht-Master.vilka pärlor!
Allt är ju relativt. För mig är den också för stor. Men på farsan sitter den som en smäck..Alldeles för stor!
Utgår ju från mig själv, såklart. Gjorde ett undantag för Sky Dwellern.Allt är ju relativt. För mig är den också för stor. Men på farsan sitter den som en smäck..
Skillnad på kontorsarmleder och hantverkarararmleder
Iof så bärs inte Expy 2 speciellt mkt större än subc imho. Vad mäter sky lug to lug?Utgår ju från mig själv, såklart. Gjorde ett undantag för Sky Dwellern.
Har inte direkt någon glädje av att en klocka sitter bra på någon annan
Googlade fram dettaIof så bärs inte Expy 2 speciellt mkt större än subc imho. Vad mäter sky lug to lug?
Nu är det ett tag sedan jag ägde förra ref:en men jag vill tycka och tro att denna iaf upplevs som något mindre/smidigare just pga de smalnat av luggarna!Hur är bär den mot gamla ref:en? Då jag är en fjällräv born and bred så har jag länge känt att detta är en klocka för mig men lite för stor. Nya ska ha tunnare luggar mm.
Det är iofs inte rätt refs.Googlade fram detta
Han frågade om Sky DwellernDet är iofs inte rätt refs.
Exp. 2 ca 50mm
SubC ca 48mm
Den där Yacht-Mastern är riktigt mumma. Vet att många har svårt för den röda sekundvisaren men i min värld så är det helt klart pricken över i:etLike för Sea-Dweller, Love för Yacht-Master:
Tycker den är riktigt snygg! Sportig och elegant, bättre än bjässen yacht master II om du frågar mig.Den där Yacht-Mastern är riktigt mumma. Vet att många har svårt för den röda sekundvisaren men i min värld så är det helt klart pricken över i:et
Allt annat Rolex gör är bättre än YMIITycker den är riktigt snygg! Sportig och elegant, bättre än bjässen yacht master II om du frågar mig.
116900 är väl ganska unik så till vida att ingen vill ha den
Allt annat Rolex gör är bättre än YMII
Vad i hel...Nu jäklar. Tyckte 96k i januari var mäktigt men…
Skitbilligt ju. Vad ar problemet?Vad i hel...
Snart går proppen ur…Nu jäklar. Tyckte 96k i januari var mäktigt men…
Tvek på det, men urverket som sitter i YMII är riktigt coolt, fly-back etc.Nah....
YMII i YG ar en HallKaften-Klocka. WG mer diskret.
Dessutom den basta aggklocka jag agt!