• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sluta gnäll. Låt @Millenary Watches sköta sitt och så sköter du ditt. Antagligen lär de märka förr eller senare om den är blir såld eller inte till begärt pris.

Och nej, är inte fan av gråhandlare. Försöker inte heller "skydda" svarande men tror du på riktigt att du bidrar till någon skillnad genom ifrågasätta prissättning i denna tråd? Finns det inte roligare saker att diskutera?
Vad är ditt värdefulla tillägg?

Och nej, egentligen försöker jag att inet gnälla. Men vår kära vän, i detta och flera andra fall, försöker marknadsföra fullkomligt skräp.
 
Sett till marknaden så är det skräp ;)

(dvs. modellen är rätt floppad varför gråhandlarpriset blir ännu roligare.)
Mindre populär än många andra stålreferenser,absolut.
Men flopp? enligt vem är det en flopp? Rolex själva, eller enligt dig?


Bifogar bild på lite skräp
97E5278F-BDEA-4B69-AD49-2EC19AC8152A.jpeg
 
Jaha?

Fiins det en fortsattning pa artikeln eller ar det ett konstaterande som tar slut efter dessa rader som vi maste antaga ar skrivna av en valkand expert inom omradet,och inte nagon lillkille som bara ordbajsar
Ska jag vara ärlig så letade jag efter en rolig text som nån user från TTT använde back in the days, och hittade denna artikel.

@S.L var de du som hade texten ” jag älskar min rolex bla bla och de gör min vän pierre med” 🤣
 
Ska jag vara ärlig så letade jag efter en rolig text som nån user från TTT använde back in the days, och hittade denna artikel.

@S.L var de du som hade texten ” jag älskar min rolex bla bla och de gör min vän pierre med” 🤣
Det ringer lite bekant faktiskt men spontant kan jag varken bekräfta eller dementera.
 
Mindre populär än många andra stålreferenser,absolut.
Men flopp? enligt vem är det en flopp? Rolex själva, eller enligt dig?


Bifogar bild på lite skräp
97E5278F-BDEA-4B69-AD49-2EC19AC8152A.jpeg
Hur är bär den mot gamla ref:en? Då jag är en fjällräv born and bred så har jag länge känt att detta är en klocka för mig men lite för stor. Nya ska ha tunnare luggar mm.
 
Tillbaka
Topp