Go home, you are drunkNää,, dä ska ju va Päpsi, annars kan dä gott vara.
Dä ska vara stål men kösta söm guld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Go home, you are drunkNää,, dä ska ju va Päpsi, annars kan dä gott vara.
Dä ska vara stål men kösta söm guld.
Trevlig duo! 116610LN vs nya NoDate?Tråksub X2
Bara 124060 no date som är min så är lite biased.Trevlig duo! 116610LN vs nya NoDate?
intressant med Rolex kronan mellan Swiss Made på Nodaten
Vad gör 124060 så mkt bättre än 114060 förutom gångreserven (resten av sakerna du nämnde är ju utseendemässigt och därmed subjektiva "bra" eller "mindre bra" saker).Bara 124060 no date som är min så är lite biased.
Men jag tycker att proportionerna är bättre på nya generationen, i synnerhet förhållandet mellan boett och länk. Vidare är bandhornen inte lika fyrkantiga. Därtill tycker jag nya urverket är ett stort plus med förlängd gångreserv.
124060 är så nära man kommer ”perfekt klocka i mina ögon”. Ja, jag sa det
Betyder det att det är den bästa eller roligaste klockan? Nej så klart, inte nödvändigtvis!
Jo, de säljer VISSA tavlor, när jag bytte förra året så pratade jag med en säljare när jag lämnades min för sagda byte (jag ville byta till den "vanliga" silvertavlan med stickmarkers).Hur är det med att köpa andra tavlor till DJ nu för tiden? Inget AD:n säljer längre?
Inga dumma val att ha! Hur mycket går diamanttavlan på idag?På tal om att byta tavlor
Listar 70kInga dumma val att ha! Hur mycket går diamanttavlan på idag?
Mycket bättre.På tal om att byta tavlor
En underskattad modell. Mycket fin!
Den är otroligt bra!En underskattad modell. Mycket fin!
Det säljs. Men inte de senaste. Var beredd att betala för att få tillbaka din utbytta.Hur är det med att köpa andra tavlor till DJ nu för tiden? Inget AD:n säljer längre?
Hur är det med att köpa andra tavlor till DJ nu för tiden? Inget AD:n säljer längre?
Beror på färg. Dom byter inte till dom mest populära tavlorna (iaf inte blå), men du kan byta till en del andra färger.Det säljs. Men inte de senaste. Var beredd att betala för att få tillbaka din utbytta.
Okej, har slate nu (wimbledon) men tänkte köpa silver för att det är kul att byta ibland. Skall kolla med dem.Beror på färg. Dom byter inte till dom mest populära tavlorna (iaf inte blå), men du kan byta till en del andra färger.
Detta är tydligen ett AD påhitt. Alla gör inte såDet säljs. Men inte de senaste. Var beredd att betala för att få tillbaka din utbytta.
Satan vad bra… definitivt 70k bättre!På tal om att byta tavlor
Jo.. detta ska vara Rolex som har viftar med pekpinnen.Detta är tydligen ett AD påhitt. Alla gör inte så
Källa?Jo.. detta ska vara Rolex som har viftar med pekpinnen.
Anledningen ska vara att de inte vill ha originaldelar "på vift".
Glöm inte att plasta av denNytillskottet
Det gjordes direkt efter bildenGlöm inte att plasta av den
Såg annonsen på fb. Bra att du plastade av, till skillnad från förra ägarenDet gjordes direkt efter bilden
Vissa AD's vill att du ska betala 40% av den gamla tavlans värde för att du ska få behålla den. Du tycker att det är bra?Ang att betala för att få tillbaka sin gamla tavla, kan man inte istället se det som att man får rabatt om man låter de behålla tavlan?
Haha ja jag såg det som positivt att han inte hade gjort det men för egen del ryker alltid plasten direkt. Eller denna fick ju stå ut ca 5minSåg annonsen på fb. Bra att du plastade av, till skillnad från förra ägaren
Fast dem ska inte behålla ett smack. Man har betalat för sin klocka och äger den. Ska en bilfirma tex. få ta dina fälgar och tvinga dig att betala för dem igen bara för att du vill köpa 4st nya till din bil?Ang att betala för att få tillbaka sin gamla tavla, kan man inte istället se det som att man får rabatt om man låter de behålla tavlan?
You've got mail! (Eller åtminstone PM) ☝Källa?
Jag bytte precis tavla. Inga krav på att betala för att få behålla den gamla