• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vissa AD's vill att du ska betala 40% av den gamla tavlans värde för att du ska få behålla den. Du tycker att det är bra?

Fast dem ska inte behålla ett smack. Man har betalat för sin klocka och äger den. Ska en bilfirma tex. få ta dina fälgar och tvinga dig att betala för dem igen bara för att du vill köpa 4st nya till din bil?
Såklart inte bra, men det är inte så att det har blivit ”fel” kommunicerat från början då? Att låt säga man kommer in för ett tavelbyte, priset är 15k. Eller så ”köper” ad tavlan för 5k och du betalar 10k. Eller har jag fått hela proceduren om bakfoten?
 
Såklart inte bra, men det är inte så att det har blivit ”fel” kommunicerat från början då? Att låt säga man kommer in för ett tavelbyte, priset är 15k. Eller så ”köper” ad tavlan för 5k och du betalar 10k. Eller har jag fått hela proceduren om bakfoten?
Ja. Det har du, tyvärr.
Du betalar 15k för ny tavla, och måste betala ännu mer för att få behålla gamla tavlan
 
Tjena 🤩


D52EEBE9-00E9-46A1-9039-096DAC7DEC19.jpeg
 
När jag köpte min senaste rolex så frågade jag om tavelbyten, då sa min säljare att det var svårare för ett tag sen och att det skulle vara lättare nu.
 
Tja, igen från början. I mitt hemforum hölls samtal om tillgången på Rolexes. Någon skrev att det inte finns något i hyllorna, och för några dagar sedan såg jag en svart Suba TT i en butik och två blues låg i ett skyltfönster i en av butikerna med en bokningsbeskrivning. Jag informerade om det. I sin tur skrev min vän att han skulle hämta en av dem på måndag. Vi ordnade ett möte efter mottagandet i restaurangen bredvid salongen. En vän ville titta på Batman och min gröna Sub, så jag tog dem båda till ett möte. En vän hade en blå DJ i handen och en ny klocka förpackades i en låda. Han behövde inte ta ut den ur lådan längre, för jag hade tittat bra på den vid mitt senaste besök i salongen.
 
Tja, igen från början. I mitt hemforum hölls samtal om tillgången på Rolexes. Någon skrev att det inte finns något i hyllorna, och för några dagar sedan såg jag en svart Suba TT i en butik och två blues låg i ett skyltfönster i en av butikerna med en bokningsbeskrivning. Jag informerade om det. I sin tur skrev min vän att han skulle hämta en av dem på måndag. Vi ordnade ett möte efter mottagandet i restaurangen bredvid salongen. En vän ville titta på Batman och min gröna Sub, så jag tog dem båda till ett möte. En vän hade en blå DJ i handen och en ny klocka förpackades i en låda. Han behövde inte ta ut den ur lådan längre, för jag hade tittat bra på den vid mitt senaste besök i salongen.
Nu hänger vi med!
 
Tja, igen från början. I mitt hemforum hölls samtal om tillgången på Rolexes. Någon skrev att det inte finns något i hyllorna, och för några dagar sedan såg jag en svart Suba TT i en butik och två blues låg i ett skyltfönster i en av butikerna med en bokningsbeskrivning. Jag informerade om det. I sin tur skrev min vän att han skulle hämta en av dem på måndag. Vi ordnade ett möte efter mottagandet i restaurangen bredvid salongen. En vän ville titta på Batman och min gröna Sub, så jag tog dem båda till ett möte. En vän hade en blå DJ i handen och en ny klocka förpackades i en låda. Han behövde inte ta ut den ur lådan längre, för jag hade tittat bra på den vid mitt senaste besök i salongen.
Salongen? Ja det är ju där man köper klockor ✅
 
Tillbaka
Topp